Leuk. Dat zijn de juweeltjes van de kringloop. Wij hebben recent een 4 meter houten kastenwand, eettafel en een kast van mp opgehaaldAmbtenaar schreef:Vintage Meurop salontafel van Pierre Guariche bij de kringloop.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- J.C. Philpot
Een pan snert
De nieuwe Mbuma kalender (met mooie kerkinterieurs)
De nieuwe Mbuma kalender (met mooie kerkinterieurs)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Chequeboek van de bank des geloofs - C.H. Spurgeon.
Is een dagboek, wil dit gaan gebruiken voor de stille tijd in de ochtend. Ik merk dat ik behoefte heb aan iets extra bij het Bijbel lezen. Wat uitleg, overdenking.
Is een dagboek, wil dit gaan gebruiken voor de stille tijd in de ochtend. Ik merk dat ik behoefte heb aan iets extra bij het Bijbel lezen. Wat uitleg, overdenking.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Een wasmachinepomp.
Pelgrim keramische kookplaat voor 75 euro. 

Mooi!Forummer schreef:Chequeboek van de bank des geloofs - C.H. Spurgeon.
Ik gebruik dit boek van Spurgeon bij stille tijd: https://www.digibron.nl/viewer/collecti ... a8346f3d5b
Zitten echt vaak mooie opmerkingen bij van Spurgeon die je helpen bij het nadenken over de schriftgedeeltes.
Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
KoopjePosthoorn schreef:Pelgrim keramische kookplaat voor 75 euro.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Johann Gottfried Walther
Bladmuziekboek (uit 1908) met 169 koraalvoorspelen van 19de eeuwse Duitse organisten.
Gekocht bij de kringloopwinkel voor een paar euro.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Je mist het belangrijkste: Pelgrim.Orchidee schreef:KoopjePosthoorn schreef:Pelgrim keramische kookplaat voor 75 euro.
Vandaag de fysieke versie van De Redelijke Godsdienst aangeschaft.
Zeeuw schreef:Vandaag de fysieke versie van De Redelijke Godsdienst aangeschaft.

Ik ben weer wat aan het terugkomen van digitaal. Vooral bij Bijbelstudie vind ik Bijbels en verklaringen etc om me heen erg fijn.eilander schreef:Zeeuw schreef:Vandaag de fysieke versie van De Redelijke Godsdienst aangeschaft.
Overigens in mijn werk net zo.
- Dodo
- Maanenschijn
Interessant. Een verzamelwerk van diverse componist of van één?Johann Gottfried Walther schreef:Bladmuziekboek (uit 1908) met 169 koraalvoorspelen van 19de eeuwse Duitse organisten.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
- Johann Gottfried Walther
Veel verschillende, met zelfs voor mij totaal onbekende componisten/organisten.Maanenschijn schreef:Interessant. Een verzamelwerk van diverse componist of van één?Johann Gottfried Walther schreef:Bladmuziekboek (uit 1908) met 169 koraalvoorspelen van 19de eeuwse Duitse organisten.
Bijv. August Witteborg (1850-1912), Otto Brieger (1825-1904), Heinrich Julius Mühling (1810-1880), Karl Karow(1790-1863)....
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"