Sterkte!Zeeuw schreef:Dagje Erasmus MC, met ct, mri, echo, ecg, bloedonderzoek en cardioloog.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Sterkte!, Spannend!Zeeuw schreef:Dagje Erasmus MC, met ct, mri, echo, ecg, bloedonderzoek en cardioloog.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Sterkte!Zeeuw schreef:Dagje Erasmus MC, met ct, mri, echo, ecg, bloedonderzoek en cardioloog.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Heel vermoeiend.Zeeuw schreef:Dagje Erasmus MC, met ct, mri, echo, ecg, bloedonderzoek en cardioloog.
En nu helemaal ingewikkeld.
Sterkte!! Ik hoop dat je goede uitslagen krijgt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
sterkte Zeeuw!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Heel veel sterkte jongen.Zeeuw schreef:Dagje Erasmus MC, met ct, mri, echo, ecg, bloedonderzoek en cardioloog.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Dank allen. In 2012 onderging ik een hartoperatie met een wat experimentele techniek. Daardoor ben ik naast patiënt ook een gewild, en vrijwillig, studieobject.
Alles bleek keurig, dus een dankbare dag.
Een dag met een gouden randje.Zeeuw schreef:Dank allen. In 2012 onderging ik een hartoperatie met een wat experimentele techniek. Daardoor ben ik naast patiënt ook een gewild, en vrijwillig, studieobject.
Heel fijn.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Fijn!Zeeuw schreef:Dank allen. In 2012 onderging ik een hartoperatie met een wat experimentele techniek. Daardoor ben ik naast patiënt ook een gewild, en vrijwillig, studieobject.
Ik heb vandaag naar en van mijn werk gefietst

- Niet meer zo actief -
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Idd, heel fijn @Zeeuw!samanthi schreef:Een dag met een gouden randje.Zeeuw schreef:Dank allen. In 2012 onderging ik een hartoperatie met een wat experimentele techniek. Daardoor ben ik naast patiënt ook een gewild, en vrijwillig, studieobject.
Heel fijn.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een ochtendje biblebelt netwerk kijken.
Opendoorsdag live
-
Hier ook vanmiddag!samanthi schreef:Opendoorsdag live
Jaco van Westenbrugge
GeweldigJvW schreef:Hier ook vanmiddag!samanthi schreef:Opendoorsdag live
- J.C. Philpot
Saai dagje. Vrouw de hort op, geen vergaderingen, dus een stille en saaie thuiswerkdag 

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield