Vergaderdagen Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2020 (discussie)
-
- Verbannen
Vergaderdagen Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2020 (discussie)
In dit draadje is er de mogelijkheid om (op een gepaste en niet-hijgerige wijze!) van gedachten te wisselen over de vergaderdagen, volgende week, van het Curatorium van de Gereformeerde Gemeenten.
Het Curatorium zal vanaf aanstaande maandag tot en met woensdag vergaderen. Laten we hen opdragen in het gebed en bidden of de Heere een verrassend God wil zijn en veel mannen wil toelaten tot de opleiding voor (zendings)predikant.
Het Curatorium zal vanaf aanstaande maandag tot en met woensdag vergaderen. Laten we hen opdragen in het gebed en bidden of de Heere een verrassend God wil zijn en veel mannen wil toelaten tot de opleiding voor (zendings)predikant.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Re: Vergaderdagen Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2020 (discussie)
Dus als God anders besluit (of het curatorium), verandert Hij van een verrassend God in een....?Jantje schreef:In dit draadje is er de mogelijkheid om (op een gepaste en niet-hijgerige wijze!) van gedachten te wisselen over de vergaderdagen, volgende week, van het Curatorium van de Gereformeerde Gemeenten.
Fides Quaerens Intellectum
Tip aan de moderators: limiteer het aantal berichten tot maximaal 2 per persoon.
Herman schreef:Tip aan de moderators: limiteer het aantal berichten tot maximaal 2 per persoon.
Wil jij nu het jaarlijkse Boezemsingel forum feestje om zeep helpen? Kom.

Je geeft in ieder geval ruimte met dit topic om 3 dagen te gaan voor beschouwen. Het zal me sterk verbazen als dit niet gebeurt.Jantje schreef:In dit draadje is er de mogelijkheid om (op een gepaste en niet-hijgerige wijze!) van gedachten te wisselen over de vergaderdagen, volgende week, van het Curatorium van de Gereformeerde Gemeenten.
-
- Verbannen
Dan is Hij rechtvaardig. Want we hebben het niet verdiend.Anselmus schreef:Dus als God anders besluit (of het curatorium), verandert Hij van een verrassend God in een....?Jantje schreef:In dit draadje is er de mogelijkheid om (op een gepaste en niet-hijgerige wijze!) van gedachten te wisselen over de vergaderdagen, volgende week, van het Curatorium van de Gereformeerde Gemeenten.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Zakelijk gezien ben ik wel benieuwd hoe het zal gaan met de arbeidscontracten van hen die toegelaten worden. De studie start begin september. Doorsnee genomen is de tijd dan te kort om de opzegtermijn van arbeidscontracten te respecteren. Zou er een afkoopregeling in het leven zijn geroepen? Of wordt verwacht dat de toegelaten personen direct onbetaald verlof nemen (als dat al wordt toegestaan)?
We zijn aanwezigHerman schreef:Tip aan de moderators: limiteer het aantal berichten tot maximaal 2 per persoon.

Dat vind ik niet kunnen tov oud werkgever of compagnons.Hollander schreef:Zakelijk gezien ben ik wel benieuwd hoe het zal gaan met de arbeidscontracten van hen die toegelaten worden. De studie start begin september. Doorsnee genomen is de tijd dan te kort om de opzegtermijn van arbeidscontracten te respecteren. Zou er een afkoopregeling in het leven zijn geroepen? Of wordt verwacht dat de toegelaten personen direct onbetaald verlof nemen (als dat al wordt toegestaan)?
Er zal toch eea overgedragen moeten worden. Hierin hebben we ook voorbeeldfunctie.
Er zal wel wat later of aangepast gestart kunnen worden met de studie.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Gewoon volgend jaar het financieel overzicht in de gaten houden en analyseren of er grote verschillen waarneembaar zijn: https://www.gergeminfo.nl/deputaatschap ... chool/anbiHollander schreef:Zakelijk gezien ben ik wel benieuwd hoe het zal gaan met de arbeidscontracten van hen die toegelaten worden. De studie start begin september. Doorsnee genomen is de tijd dan te kort om de opzegtermijn van arbeidscontracten te respecteren. Zou er een afkoopregeling in het leven zijn geroepen? Of wordt verwacht dat de toegelaten personen direct onbetaald verlof nemen (als dat al wordt toegestaan)?
Als er veel toegelaten wordt, is Hij verrassend, zo niet, dan is Hij rechtvaardig. Ik vind het (bijna) spotten.Jantje schreef:Dan is Hij rechtvaardig. Want we hebben het niet verdiend.Anselmus schreef:Dus als God anders besluit (of het curatorium), verandert Hij van een verrassend God in een....?Jantje schreef:In dit draadje is er de mogelijkheid om (op een gepaste en niet-hijgerige wijze!) van gedachten te wisselen over de vergaderdagen, volgende week, van het Curatorium van de Gereformeerde Gemeenten.
Doe dit toch niet...
Het is te hopen en hopelijk wordt er véél om gesmeekt dat de Heere nog vissers der mensen zal uitzenden...alom, maar ook in de kring der Gereformeerde Gemeenten!
In de donkerste tijden hield Obadja nog profetenzonen verborgen en probeerde hij ze te voeden en te laven, als ene middel in Gods Hand.
En...dat was geen gering aantal toen. Hopelijk mogen we ook nu verblijd worden door het toelaten van meerdere mannen.
In de donkerste tijden hield Obadja nog profetenzonen verborgen en probeerde hij ze te voeden en te laven, als ene middel in Gods Hand.
En...dat was geen gering aantal toen. Hopelijk mogen we ook nu verblijd worden door het toelaten van meerdere mannen.
-
- Verbannen
Ik bedoelde het niet zo. Maar goed, je leest maar wat je wilt lezen. Je legt mij woorden in de mond die ik absoluut niet zo bedoel en ik neem er dan ook nadrukkelijk afstand van.Ad Anker schreef:Als er veel toegelaten wordt, is Hij verrassend, zo niet, dan is Hij rechtvaardig. Ik vind het (bijna) spotten.Jantje schreef:Dan is Hij rechtvaardig. Want we hebben het niet verdiend.Anselmus schreef:Dus als God anders besluit (of het curatorium), verandert Hij van een verrassend God in een....?Jantje schreef:In dit draadje is er de mogelijkheid om (op een gepaste en niet-hijgerige wijze!) van gedachten te wisselen over de vergaderdagen, volgende week, van het Curatorium van de Gereformeerde Gemeenten.
Doe dit toch niet...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
De oproep om gepast te discussiëren van de topic-opener kan volgens mij door eigen toedoen na 12 berichten al de prullenbak inAd Anker schreef:Als er veel toegelaten wordt, is Hij verrassend, zo niet, dan is Hij rechtvaardig. Ik vind het (bijna) spotten.Jantje schreef:Dan is Hij rechtvaardig. Want we hebben het niet verdiend.Anselmus schreef: Dus als God anders besluit (of het curatorium), verandert Hij van een verrassend God in een....?
Doe dit toch niet...

Re: RE: Re: Vergaderdagen Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2020 (discussie)
Daar wordt in andere jaren ook soepel mee omgegaan. Er zijn in het recente verleden studenten aangenomen die echt niet binnen 2 a 3 maanden hun werkkring volledig achter zich konden laten. Die hebben ook de ruimte gekregen het netjes af te ronden. Dus ik ga ervan uit dat er nu ook een passende oplossing gevonden zal worden.Hollander schreef:Zakelijk gezien ben ik wel benieuwd hoe het zal gaan met de arbeidscontracten van hen die toegelaten worden. De studie start begin september. Doorsnee genomen is de tijd dan te kort om de opzegtermijn van arbeidscontracten te respecteren. Zou er een afkoopregeling in het leven zijn geroepen? Of wordt verwacht dat de toegelaten personen direct onbetaald verlof nemen (als dat al wordt toegestaan)?