Ik ben blij dat dat een reden is tot grote vreugde. Afhankelijk van de vrager, had het ook anders kunnen zijn.Orchidee schreef:Onze jongste dochter is ten huwelijk gevraagd en ze zei JA
Van harte gefeliciteerd dus!
Ik ben blij dat dat een reden is tot grote vreugde. Afhankelijk van de vrager, had het ook anders kunnen zijn.Orchidee schreef:Onze jongste dochter is ten huwelijk gevraagd en ze zei JA
Ben jij degene die het antwoord ontving?HersteldHervormd schreef:Van harte gefeliciteerd!
Hollander schreef:Ben jij degene die het antwoord ontving?HersteldHervormd schreef:Van harte gefeliciteerd!
HersteldHervormd schreef:Hollander schreef:Ben jij degene die het antwoord ontving?HersteldHervormd schreef:Van harte gefeliciteerd!
Nee dat was vorig jaar oktober
Wellicht mis ik iets, maar vanwaar die bijna lyrische vreugde?Jantje schreef:Het stemt mij tot uitzonderlijk grote vreugde dat aanstaande woensdagavond ds. A.A. Egas uit Damwoude hoopt voor te gaan in de Gereformeerde Gemeente van Rijssen-Noord in een tijdrede voor de SGP.
U ziet dit als een klein wolkje dat uit gaat groeien tot een zware regenbui?Jantje schreef:Het stemt mij tot uitzonderlijk grote vreugde dat aanstaande woensdagavond ds. A.A. Egas uit Damwoude hoopt voor te gaan in de Gereformeerde Gemeente van Rijssen-Noord in een tijdrede voor de SGP.
Een CGK-predikant op een GG-kansel, zou dat de bron van vreugde zijn?pierre27 schreef:Wellicht mis ik iets, maar vanwaar die bijna lyrische vreugde?Jantje schreef:Het stemt mij tot uitzonderlijk grote vreugde dat aanstaande woensdagavond ds. A.A. Egas uit Damwoude hoopt voor te gaan in de Gereformeerde Gemeente van Rijssen-Noord in een tijdrede voor de SGP.
Het is slechts een tijdredeHendrikus schreef:Een CGK-predikant op een GG-kansel, zou dat de bron van vreugde zijn?pierre27 schreef:Wellicht mis ik iets, maar vanwaar die bijna lyrische vreugde?Jantje schreef:Het stemt mij tot uitzonderlijk grote vreugde dat aanstaande woensdagavond ds. A.A. Egas uit Damwoude hoopt voor te gaan in de Gereformeerde Gemeente van Rijssen-Noord in een tijdrede voor de SGP.
Deze ds stond een kleine 3 weken geleden ook op een GG kansel. Als dat de bron van dergelijke vreugde zou zijn gaat er mijns inziens ergens wel wat mis.Hendrikus schreef:Een CGK-predikant op een GG-kansel, zou dat de bron van vreugde zijn?pierre27 schreef:Wellicht mis ik iets, maar vanwaar die bijna lyrische vreugde?Jantje schreef:Het stemt mij tot uitzonderlijk grote vreugde dat aanstaande woensdagavond ds. A.A. Egas uit Damwoude hoopt voor te gaan in de Gereformeerde Gemeente van Rijssen-Noord in een tijdrede voor de SGP.
Slechts, dat is ook bediening der verzoening.samanthi schreef:Het is slechts een tijdredeHendrikus schreef:Een CGK-predikant op een GG-kansel, zou dat de bron van vreugde zijn?pierre27 schreef:Wellicht mis ik iets, maar vanwaar die bijna lyrische vreugde?Jantje schreef:Het stemt mij tot uitzonderlijk grote vreugde dat aanstaande woensdagavond ds. A.A. Egas uit Damwoude hoopt voor te gaan in de Gereformeerde Gemeente van Rijssen-Noord in een tijdrede voor de SGP.
Yes, dat lees ik. Nog steeds een vraag over de rede van de vreugde. Ik vind het namelijk minder bijzonder.samanthi schreef:@Pierre27
Het gaat over ee CGK ds in de GG, dat us bij een tijdrede wel vaker.
Ja daarom, het is geen kanselruil, het is een dienst belegd door de SGP.pierre27 schreef:Yes, dat lees ik. Nog steeds een vraag over de rede van de vreugde. Ik vind het namelijk minder bijzonder.samanthi schreef:@Pierre27
Het gaat over ee CGK ds in de GG, dat us bij een tijdrede wel vaker.