GGiN TerneuzenGeytenbeekje schreef:Waar dan ?Posthoorn schreef:Eens. Dan zou je nooit iets mogen bekritiseren 'als je het zelf niet beter kunt'. Maar Jantje, het kon misschien nog weleens meevallen. Je weet maar nooit.DDD schreef:Dat laatste lijkt me dan weer geen criterium. Ik kan zelf geen auto maken, maar wel zien of hij er mooi uit ziet.Tuurlijk wel.Geytenbeekje schreef:Ik lees in het boek dat er ook kinderoppas is, maar in de hele rechtse kerken heb je toch geen kinderoppas ?
(O)GGiN ?
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Dat lijkt me bepaald geen argument.
-
- Verbannen
Ook niet...
Als het nou de beide GGiN-gemeenten aldaar waren...
Als het nou de beide GGiN-gemeenten aldaar waren...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
GG GoudaGeytenbeekje schreef:Waar dan ?Posthoorn schreef:Tuurlijk wel.Geytenbeekje schreef: Ik lees in het boek dat er ook kinderoppas is, maar in de hele rechtse kerken heb je toch geen kinderoppas ?
(O)GGiN ?
Geytenbeekje heeft het over OGG en GGiN. Daar is kinderoppas tijdens de dienst een zeldzaamheid.Posthoorn schreef:GG GoudaGeytenbeekje schreef:Waar dan ?Posthoorn schreef:Tuurlijk wel.Geytenbeekje schreef: Ik lees in het boek dat er ook kinderoppas is, maar in de hele rechtse kerken heb je toch geen kinderoppas ?
(O)GGiN ?
Dat zou kunnen, maar gaat het boek dan specifiek over een OGG of GGiN? Ik dacht het niet.windorgel schreef:Geytenbeekje heeft het over OGG en GGiN. Daar is kinderoppas tijdens de dienst een zeldzaamheid.
Re: RE: Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
In ogg of gginned niet hoor.Posthoorn schreef:Eens. Dan zou je nooit iets mogen bekritiseren 'als je het zelf niet beter kunt'. Maar Jantje, het kon misschien nog weleens meevallen. Je weet maar nooit.DDD schreef:Dat laatste lijkt me dan weer geen criterium. Ik kan zelf geen auto maken, maar wel zien of hij er mooi uit ziet.Tuurlijk wel.Geytenbeekje schreef:Ik lees in het boek dat er ook kinderoppas is, maar in de hele rechtse kerken heb je toch geen kinderoppas ?
(O)GGiN ?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
DE NAZI MOORDFABRIEKEN
Chelmno - Belzec - Treblinka - Sobibor
Auteur: Ton Roozeboom
Indrukwekkend!! https://www.tracesofwar.nl/books/2890/D ... rieken.htm
Chelmno - Belzec - Treblinka - Sobibor
Auteur: Ton Roozeboom
Indrukwekkend!! https://www.tracesofwar.nl/books/2890/D ... rieken.htm
Hier beneden is het niet.
Dat is waar, maar dat dateert uit een andere tijd. Overigens denk ik dat de huidige predikant op de links-rechtsschaal van 1 tot 10 eerder rond de 7/8 zit dan rond de 9.Posthoorn schreef:GG GoudaGeytenbeekje schreef:Waar dan ?Posthoorn schreef:Tuurlijk wel.Geytenbeekje schreef: Ik lees in het boek dat er ook kinderoppas is, maar in de hele rechtse kerken heb je toch geen kinderoppas ?
(O)GGiN ?
De kracht van het gebed.
Auteur: Samuel Prime.
Verslag over de opwekkingsperiode in Amerika 1857-1859, die begon met één bidder in New York.
Auteur: Samuel Prime.
Verslag over de opwekkingsperiode in Amerika 1857-1859, die begon met één bidder in New York.
Hora est!
Coronavirus en Christus. Van John Piper.
- FlyingEagle
Bijbelse kijk op het coronavirus. Heb het boek als podcast beluisterdZeeuw schreef:Coronavirus en Christus. Van John Piper.
-
Heb jij ook die gelezen van de 6 predikanten ?FlyingEagle schreef:Bijbelse kijk op het coronavirus. Heb het boek als podcast beluisterdZeeuw schreef:Coronavirus en Christus. Van John Piper.
- Maanenschijn
Mooi boekje. Analytisch, verhelderend. Maar ook als een spiegel waarin ik mijzelf wel tegenkwam met veel tekorten. Ook vertroostend.Zeeuw schreef:Coronavirus en Christus. Van John Piper.
Kortom: een goed boek om te lezen.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
De hemel geopend, Mary Winslow
Prachtige stukjes, brieven en dergelijke. Net of ze een vriendin van me is. Kan natuurlijk niet maar veel dingen ervaar ik zo hetzelfde.
Prachtige stukjes, brieven en dergelijke. Net of ze een vriendin van me is. Kan natuurlijk niet maar veel dingen ervaar ik zo hetzelfde.