Bedoel je niet Trudi Blom?Anselmus schreef:Eén na laatst gelezen: als de Heere roept. Wat mij betreft een hoog clichégehalte. Wel verrassend vond ik dat vrijwel alle schrijvers meer ABM dan tale Kanaäns hebben gekozen. Dat was mijn vooroordeel toen ik de brochure ging lezen. Het is in toegankelijke taal geschreven.
Gisteren gelezen (en vandaag nog een klein restje): Nooit meer donker van Trudy Blom.
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
refo schreef:Bedoel je niet Trudi Blom?Anselmus schreef:Eén na laatst gelezen: als de Heere roept. Wat mij betreft een hoog clichégehalte. Wel verrassend vond ik dat vrijwel alle schrijvers meer ABM dan tale Kanaäns hebben gekozen. Dat was mijn vooroordeel toen ik de brochure ging lezen. Het is in toegankelijke taal geschreven.
Gisteren gelezen (en vandaag nog een klein restje): Nooit meer donker van Trudy Blom.

Fides Quaerens Intellectum
Mooi he? Er niet meer zijn is mijn lievelingsboek van Trudi. Het is nog verkrijgbaar.Anselmus schreef:

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik heb de brochure ook net uit. Enerzijds mooie inhoud, anderzijds erg voorspelbaar en inderdaad behoorlijk wat clichés. Dat leest niet altijd even fijn.Anselmus schreef:Eén na laatst gelezen: als de Heere roept. Wat mij betreft een hoog clichégehalte. Wel verrassend vond ik dat vrijwel alle schrijvers meer ABM dan tale Kanaäns hebben gekozen. Dat was mijn vooroordeel toen ik de brochure ging lezen. Het is in toegankelijke taal geschreven.
https://www.rd.nl/boeken/roman-van-trud ... d-1.370864Jantje schreef:Wat is dat voor een schrijfster? Ik heb nog nooit van die naam gehoord.Anselmus schreef:Trudy Blom

Bijna uit.
-
- Verbannen
Niet echt mijn genre...Posthoorn schreef:https://www.rd.nl/boeken/roman-van-trud ... d-1.370864Jantje schreef:Wat is dat voor een schrijfster? Ik heb nog nooit van die naam gehoord.Anselmus schreef:Trudy Blom
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Wat is wel jouw genre dan?Jantje schreef:Niet echt mijn genre...Posthoorn schreef:https://www.rd.nl/boeken/roman-van-trud ... d-1.370864Jantje schreef:Wat is dat voor een schrijfster? Ik heb nog nooit van die naam gehoord.Anselmus schreef:Trudy Blom
Beroepingswerk.nl en dominees.nl, enz.
-
- Verbannen
Neen. Een goede oorlogsroman of een detective kan ik heus wel waarderen. En verder vind ik een dogmatische verhandeling ook wel de moeite waard.
Maar ik vrees dat het boek hierboven volstaat met allerlei clichés die ik allemaal al van te voren kan raden. Geef dan mijn portie maar aan fikkie.
Maar ik vrees dat het boek hierboven volstaat met allerlei clichés die ik allemaal al van te voren kan raden. Geef dan mijn portie maar aan fikkie.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Doe niet zo denigrerend Jantje.Jantje schreef:Neen. Een goede oorlogsroman of een detective kan ik heus wel waarderen. En verder vind ik een dogmatische verhandeling ook wel de moeite waard.
Het is op niks gebaseerd. Kun je zelf een boek schrijven?
Dat laatste lijkt me dan weer geen criterium. Ik kan zelf geen auto maken, maar wel zien of hij er mooi uit ziet.
-
Ik lees in het boek dat er ook kinderoppas is, maar in de hele rechtse kerken heb je toch geen kinderoppas ?
(O)GGiN ?
(O)GGiN ?
Eens. Dan zou je nooit iets mogen bekritiseren 'als je het zelf niet beter kunt'. Maar Jantje, het kon misschien nog weleens meevallen. Je weet maar nooit.DDD schreef:Dat laatste lijkt me dan weer geen criterium. Ik kan zelf geen auto maken, maar wel zien of hij er mooi uit ziet.
Tuurlijk wel.Geytenbeekje schreef:Ik lees in het boek dat er ook kinderoppas is, maar in de hele rechtse kerken heb je toch geen kinderoppas ?
(O)GGiN ?
-
Waar dan ?Posthoorn schreef:Eens. Dan zou je nooit iets mogen bekritiseren 'als je het zelf niet beter kunt'. Maar Jantje, het kon misschien nog weleens meevallen. Je weet maar nooit.DDD schreef:Dat laatste lijkt me dan weer geen criterium. Ik kan zelf geen auto maken, maar wel zien of hij er mooi uit ziet.Tuurlijk wel.Geytenbeekje schreef:Ik lees in het boek dat er ook kinderoppas is, maar in de hele rechtse kerken heb je toch geen kinderoppas ?
(O)GGiN ?