Geweldig dit! En vergeet niet: de zomer duurt tot en met september...Zeeuw schreef:Ik ga in de zomer eens een onderzoek doen wie je nu bedoelt. Kan overigens ook volgende zomer zijn.refo schreef:Er is een forummer die het presteert iedere dag zijn gemiddeld aantal postings per dag omhoog te brengen. Iedere dag.
Forum-thermometer
-
Re: Forum-thermometer
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com
Dat onderzoek heb je drie jaar geleden toch al gedaan? Of kan je dat niet meer terugvinden?Zeeuw schreef:Ik ga in de zomer eens een onderzoek doen wie je nu bedoelt. Kan overigens ook volgende zomer zijn.refo schreef:Er is een forummer die het presteert iedere dag zijn gemiddeld aantal postings per dag omhoog te brengen. Iedere dag.
En al deze opmerkingen zijn niet op de persoon.
Klopt. We zouden niet durven.
-
Gezellig hoor broeders. De vakantie is al begonnen, neem ik aan?
De komkommertijd is dit jaar namelijk heel kort. Het beroepingswerk loopt nog minstens 4 weken door en eind augustus zijn de curatoriumvergaderingen al.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
-
Nee. Ik woon al in een vakantieomgeving...refo schreef:O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
Jij wel?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Wij reiken wel eens vakanties uit, als moderators. Heb je interesse? Vraag een aantal weken aan. Het is gratis!Jantje schreef:Nee. Ik woon al in een vakantieomgeving...refo schreef:O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
Jij wel?
-
Ik kom er op terug. Het lijkt me een heel goed idee.Ad Anker schreef:Wij reiken wel eens vakanties uit, als moderators. Heb je interesse? Vraag een aantal weken aan. Het is gratis!Jantje schreef:Nee. Ik woon al in een vakantieomgeving...refo schreef:O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
Jij wel?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Haha, dat zat er in. 'Vraag naar de voorwaarden'.Jantje schreef:Ik kom er op terug. Het lijkt me een heel goed idee.Ad Anker schreef:Wij reiken wel eens vakanties uit, als moderators. Heb je interesse? Vraag een aantal weken aan. Het is gratis!Jantje schreef:Nee. Ik woon al in een vakantieomgeving...refo schreef:O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
Jij wel?
Ik woon (dacht ik) in eens van de mooiste plekjes van ons land. Denk aan de Sallandse Heuvelrug, met de Holterberg, Noetselerberg, Eelerberg, Luttenberg, het mooie natuurgebied "de Borkeld", het Boetelerveld, het Wierdenseveld, Notterveld, de Zuurberg, en nog honderden mooie plekjes meer. Althans als je van Natuur en cultuur houdt... Wie vakantie viert door slechts aan een strand te liggen en vervolgens niet meer van de plek komt kan niet genieten, dat is mijn stellige overtuiging. Wat is er nu dommer dan naar Spanje, Turkije of de Italië te gaan en de hele vakantie niets doen dan in de zon liggen (tot beschamens en verbrandens toe) en alles wat werkelijk mooi is laten liggen.Ad Anker schreef:Wij reiken wel eens vakanties uit, als moderators. Heb je interesse? Vraag een aantal weken aan. Het is gratis!Jantje schreef:Nee. Ik woon al in een vakantieomgeving...refo schreef:O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
Jij wel?
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
Kun je ook voor anderen vakanties aanvragen? Ik gun sommigen best die vakantie!Ad Anker schreef:Wij reiken wel eens vakanties uit, als moderators. Heb je interesse? Vraag een aantal weken aan. Het is gratis!Jantje schreef:Nee. Ik woon al in een vakantieomgeving...refo schreef:O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
Jij wel?
Eens. Wij zijn, al weer een tijd geleden, naar Tunesië geweest. Klein beetje strand, maar vooral veel gezien. Idem ook ooit op Rhodos. Er is echt veel te zien. Al vind ik een dagje strand, met een parasol, lekker drinken, liefst een bal oid, snorkel etc ook best uit te houden.-DIA- schreef:Ik woon (dacht ik) in eens van de mooiste plekjes van ons land. Denk aan de Sallandse Heuvelrug, met de Holterberg, Noetselerberg, Eelerberg, Luttenberg, het mooie natuurgebied "de Borkeld", het Boetelerveld, het Wierdenseveld, Notterveld, de Zuurberg, en nog honderden mooie plekjes meer. Althans als je van Natuur en cultuur houdt... Wie vakantie viert door slechts aan een strand te liggen en vervolgens niet meer van de plek komt kan niet genieten, dat is mijn stellige overtuiging. Wat is er nu dommer dan naar Spanje, Turkije of de Italië te gaan en de hele vakantie niets doen dan in de zon liggen (tot beschamens en verbrandens toe) en alles wat werkelijk mooi is laten liggen.Ad Anker schreef:Wij reiken wel eens vakanties uit, als moderators. Heb je interesse? Vraag een aantal weken aan. Het is gratis!Jantje schreef:Nee. Ik woon al in een vakantieomgeving...refo schreef:O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
Jij wel?
Het is meer een verbanningsoord. Na 2 dagen ben je er uitgekeken.Jantje schreef:Nee. Ik woon al in een vakantieomgeving...refo schreef:O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
Jij wel?
Ik hoop wel te gaan, als het gebied de komende tijd 'geel' blijft.
-
Zeeland is anders groen. Letterlijk en figuurlijk.refo schreef:Het is meer een verbanningsoord. Na 2 dagen ben je er uitgekeken.Jantje schreef:Nee. Ik woon al in een vakantieomgeving...refo schreef:O, help. De hele zomer beroepengehijg. Ga je nog met vakantie, Jantje?
Jij wel?
Ik hoop wel te gaan, als het gebied de komende tijd 'geel' blijft.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje