Misschien kunnen DDD en DIA een topic aanmaken waar zij dit uit de doeken doen.
Zonder dat een middenvelder zich ermee bemoeid.

Maar dan moet je ook zeggen wat je nullijn (midden) is.Bezorgd schreef:Ik zeg: een polletje
Ik ben :
Uiterst links
Links
Midden Links
Rechts Links
Midden
Links Rechts
Midden Rechts
Rechts
Uiterst Rechts
PP maak jij hem ?
Ik vind @DDD anders behoorlijk rechts. Hier en daar wat rebels, maar toch overwegend rechts.Hollander schreef:Eerder werd gezegd dat links en rechts als uitersten elkaar raken.
Ik vind DDD dan ook niet uiterst links, maar sloot slechts aan bij de door Tiberius geformuleerde uitersten.Ambtenaar schreef:Ik vind @DDD anders behoorlijk rechts. Hier en daar wat rebels, maar toch overwegend rechts.Hollander schreef:Eerder werd gezegd dat links en rechts als uitersten elkaar raken.
Is al gemaakt, maar niet zo uitgesplitstBezorgd schreef:Ik zeg: een polletje
Ik ben :
Uiterst links
Links
Midden Links
Rechts Links
Midden
Links Rechts
Midden Rechts
Rechts
Uiterst Rechts
PP maak jij hem ? :langue
Je kunt niet rechts van @DIA zitten als hij de meest rechtse forummer is. En ook niet links van @DDD, omdat hij links op het hoekje zit.Tiberius schreef:Links of rechts hangt er altijd vanaf waar je zelf zit.
Ik zou zo zeggen dat het forum een bandbreedte heeft van enerzijds Dia en aan de andere kant van het spectrum DDD. De meeste forummers zitten daar zo'n beetje tussen.
Maar als je rechts van Dia zit, vind je het forum links.
Zit je daarentegen links van DDD, dan vind je het forum rechts.
Zo eenvoudig is het.
Dat laatste wordt nu juist betwijfeld.Jantje schreef:Je kunt niet rechts van @DIA zitten als hij de meest rechtse forummer is. En ook niet links van @DDD, omdat hij links op het hoekje zit.
Ikke?Tiberius schreef:Overwegend links, althans: dicht bij DDD.