Je levert 1 kwaliteitsmedia aan, Trouw. Inderdaad kwaliteitsmedia, maar niet op gebied van kerk en godsdienst.DDD schreef:Wat jij wel en niet dubieus noemt, is zonder nadere toelichting, die ontbreekt, van weinig belang. Twee kwaliteitsmedia geven een duidelijke schets van de sektarische trekken van deze kerkelijke gemeenschap.
Er zijn daarnaast ook bronnen uit de eerste hand op dit forum. Verder kan iedereen zelf vaststellen dat de kerkelijke gemeenschap geen website heeft. Dat is ook al geen goed teken.
Voor het geval er dan nog twijfels zouden zijn, kun je de huisregels van het plaatselijke bungalowpark lezen. Dan is duidelijk dat het geheel extreme trekken heeft. Een man mag er op zondag (of misschien zelfs wel door de weeks) niet eens in een korte broek rondlopen. Ik herinner mij dat dat al eerder onderwerp van gesprek was, dat hoeven we niet over te doen.
Er is 1 bron van eerste hand van niet vrolijk groetende mensen. @merel heeft geen waardeoordeel gegeven aan @mannetje over hoe het bevallen is
Er is 1 bungalowpark, wat feitelijk losstaat van de kerk, maar de eigenaren zijn naar wat ik verneem lid van de gemeente, en die hanteren regels die jij te streng vind. Je voert een regel aan dat een man zondags niet in korte broek mag lopen.
En je noemt de kerk een sekte? Sorry, ik vind dit geen goede onderbouwing. Dat doe je normaal beter.