Het mogen geen medische zijn, dus volgens mij kun je ook een sjaal voorbinden.Terri schreef:Zelf maken is dan beter, van een katoenen dekbedhoes bv, kan uitgewassen worden op 95 graden.
Vraag (algemeen)
Re: Vraagje
Iemand gebruikte op een lucratieve wijze een onderbroek, tja....het stond nog wel aardig ook 

-
- Verbannen
Inderdaad. Dat bedacht ik ook al. Al is dat wel weer onprettig als de temperatuur straks verder oploopt.Zita schreef:Het mogen geen medische zijn, dus volgens mij kun je ook een sjaal voorbinden.Terri schreef:Zelf maken is dan beter, van een katoenen dekbedhoes bv, kan uitgewassen worden op 95 graden.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Iemand ervaring met deze tablet?
Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019)
T510 WiFi, 32 of 64 GB?
T510 WiFi, 32 of 64 GB?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wij hebben al een paar jaar 2 Samsung Galaxy Tab A tablets. Prima dingen.Orchidee schreef:Iemand ervaring met deze tablet?
T510 WiFi, 32 of 64 GB?
Bij supermarkt Hoogvliet, 10 voor 7 euro.Terri schreef:Ik lees; mondkapje verplicht in het openbaar vervoer per 1 juni.
Waar kan je als particulier überhaupt aan mondkapjes komen?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Re: RE: Re: Vraagje
refo schreef:Wij hebben al een paar jaar 2 Samsung Galaxy Tab A tablets. Prima dingen.Orchidee schreef:Iemand ervaring met deze tablet?
T510 WiFi, 32 of 64 GB?

Zou je met 32 of 64 GB adviseren voor huis, tuin en keuken gebruik?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wij hebben 64 GB van dit type sinds kort. Heerlijk apparaat. Werkt prima. Voor huis- tuin en keukengebruik. Scheelt het veel in prijs?Orchidee schreef:refo schreef:Wij hebben al een paar jaar 2 Samsung Galaxy Tab A tablets. Prima dingen.Orchidee schreef:Iemand ervaring met deze tablet?
T510 WiFi, 32 of 64 GB?daar heb ik wat aan!
Zou je met 32 of 64 GB adviseren voor huis, tuin en keuken gebruik?
55€
Maar als hij weer een paar jaar meegaat is dat het wél waard denk ik?
Ik zou voor 64 gaan dan idd.Orchidee schreef:55€

Geprobeerd, helaas niet op voorraad.....Mara schreef:Bij supermarkt Hoogvliet, 10 voor 7 euro.Terri schreef:Ik lees; mondkapje verplicht in het openbaar vervoer per 1 juni.
Waar kan je als particulier überhaupt aan mondkapjes komen?

Niet dat ik ze direct nodig heb, maar ik dacht, beter mee verlegen dan om verlegen, maar t ging niet door.

Ad Anker schreef:Ik zou voor 64 gaan dan idd.Orchidee schreef:55€

Wij hebben 16. Af en toe de downloads opschonen. Echt te bewaren dingen staan op Google drive of Google foto's.Orchidee schreef:Ad Anker schreef:Ik zou voor 64 gaan dan idd.Orchidee schreef:55€
Maar als hij weer een paar jaar meegaat is dat het wél waard denk ik?bedankt voor de info!
Oke dat kan natuurlijk ook prima maar ik vind alleen met 32 en 64 GB
Ik zou gewoon een iPad kopen. Zo'n Samsung staat vol met bloatware.