Nee, volgens mij Texel.Zeeuw schreef:Puur gissen joh. Iedereen weet dat dat Domburg en/of Westenschouwen is.Mannetje schreef:Hoe weet je dan dat het het mooiste strand van Nederland is?
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Dan moet ik straks maar mijn Texels Blond opdrinken.Tiberius schreef: Nee, volgens mij Texel.
Ik ben een blonde Jacoba aan het drinken..Ambtenaar schreef:Dan moet ik straks maar mijn Texels Blond opdrinken.Tiberius schreef: Nee, volgens mij Texel.
mooiste (en schoonste strand) wordt ieder jaar uitgeroepen. Volgens mij lag die meestal in het zuiden van Zuid Holland....
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
https://www.strandverkiezingen.nl/ Need I say more?Bertiel schreef:mooiste (en schoonste strand) wordt ieder jaar uitgeroepen. Volgens mij lag die meestal in het zuiden van Zuid Holland....

Dank allen!
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Klein uurtje rijden, zie je eens wat anders.Orchidee schreef:Poeh wat een eindMannetje schreef:
En Jantjes vraag is nu ook beantwoord.
- Niet meer zo actief -
-
- Verbannen
Ik werp meestal een deskundig oog vanaf de duinen.Mannetje schreef:Hoe weet je dan dat het het mooiste strand van Nederland is?
Laatst gewijzigd door Jantje op 22 apr 2020, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Dat is erg relatief. Ik kan het op de voeten, als ik wil.Orchidee schreef:Poeh wat een eind
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ah, ben jij er zo eentje die met een verrekijker op de duinen staat..Jantje schreef:Ik werp meestal een deskundig oog vanaf de duinen.Mannetje schreef:Hoe weet je dan dat het het mooiste strand van Nederland is?
-
- Verbannen
Uiteraard! Waarom zou jij niet welkom zijn?eilander schreef:Geweldig zeg, dat ik er zelfs welkom ben!Jantje schreef:![]()
@eilander, ook jij bent van harte welkom op het mooiste strand van Nederland! En dat geldt ook voor de andere forummers.
Kom niet allemaal tegelijk en houd je wel aan de anderhalvemetermaatregel!
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Ja, maar ik zag @Mannetje over het hoofd, vanmorgen.Zeeuw schreef:Ah, ben jij er zo eentje die met een verrekijker op de duinen staat..Jantje schreef:Ik werp meestal een deskundig oog vanaf de duinen.Mannetje schreef:Hoe weet je dan dat het het mooiste strand van Nederland is?

Serieus: ik loop wel eens via het bos en de duinen, en dan kun je de zee en het strand ook zien.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ah, ik heb nog wel een anekdote over duinen, verrekijkers en een gehuurd strandhuisje. Maar dat was bij Dishoek Jan, dat was jij vast niet.Jantje schreef:Ja, maar ik zag @Mannetje over het hoofd, vanmorgen.Zeeuw schreef:Ah, ben jij er zo eentje die met een verrekijker op de duinen staat..Jantje schreef:Ik werp meestal een deskundig oog vanaf de duinen.Mannetje schreef:Hoe weet je dan dat het het mooiste strand van Nederland is?![]()
Serieus: ik loop wel eens via het bos en de duinen, en dan kun je de zee en het strand ook zien.
-
- Verbannen
Ik ben dol op anekdotes... 
Maar in Dishoek heb ik niets te zoeken.

Maar in Dishoek heb ik niets te zoeken.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
We zouden nu bij Koudekerke op vakantie zijn...
- Niet meer zo actief -