COVID-19
Re: Wuhan virus
Tegen 1 juni lopen velen met lang haar. Gelukkig dat mijn vrouw een knipcursus heeft gedaan.
Mijn vrouw weigert pertinent, we gaan opnieuw de strijd aan.Zeeuw schreef:Tegen 1 juni lopen velen met lang haar. Gelukkig dat mijn vrouw een knipcursus heeft gedaan.
Ach, tegen de tijd dat jij met haar tot halverwege je rug loopt, gaat ze wel overstag.Herman schreef:Mijn vrouw weigert pertinent, we gaan opnieuw de strijd aan.Zeeuw schreef:Tegen 1 juni lopen velen met lang haar. Gelukkig dat mijn vrouw een knipcursus heeft gedaan.
In Goes 3 besmettingen op 38.000 inwoners momenteel. Ergens vind ik het lastig deze maatregelen proportioneel te noemen.
Ja, die Grapperhaus heeft makkelijk praten: geen kapper.Zeeuw schreef:Tegen 1 juni lopen velen met lang haar. Gelukkig dat mijn vrouw een knipcursus heeft gedaan.
-
Vergis je niet hoe hard het gaat, ook hele jonge mensen liggen op de ICZeeuw schreef:Ach, tegen de tijd dat jij met haar tot halverwege je rug loopt, gaat ze wel overstag.Herman schreef:Mijn vrouw weigert pertinent, we gaan opnieuw de strijd aan.Zeeuw schreef:Tegen 1 juni lopen velen met lang haar. Gelukkig dat mijn vrouw een knipcursus heeft gedaan.
In Goes 3 besmettingen op 38.000 inwoners momenteel. Ergens vind ik het lastig deze maatregelen proportioneel te noemen.
Niet in Zeeland. Ik bedoel te zeggen, ik begrijp het. Maar het voelt als ‘boeten’ voor mafketels in Scheveningen.Geytenbeekje schreef:Vergis je niet hoe hard het gaat, ook hele jonge mensen liggen op de ICZeeuw schreef:Ach, tegen de tijd dat jij met haar tot halverwege je rug loopt, gaat ze wel overstag.Herman schreef:Mijn vrouw weigert pertinent, we gaan opnieuw de strijd aan.Zeeuw schreef:Tegen 1 juni lopen velen met lang haar. Gelukkig dat mijn vrouw een knipcursus heeft gedaan.
refo schreef:Ja, die Grapperhaus heeft makkelijk praten: geen kapper.Zeeuw schreef:Tegen 1 juni lopen velen met lang haar. Gelukkig dat mijn vrouw een knipcursus heeft gedaan.

-
Ik vind de taal die je aanslaat onwijs en onwerkelijk Zeeuw.
Dat mag. Je mag ook inhoudelijk proberen te reageren.Geytenbeekje schreef:Ik vind de taal die je aanslaat onwijs en onwerkelijk Zeeuw.
-
Dat sla ik liever over....Zeeuw schreef:Dat mag. Je mag ook inhoudelijk proberen te reageren.Geytenbeekje schreef:Ik vind de taal die je aanslaat onwijs en onwerkelijk Zeeuw.
Reageer dan helemaal niet.Geytenbeekje schreef:Dat sla ik liever over....Zeeuw schreef:Dat mag. Je mag ook inhoudelijk proberen te reageren.Geytenbeekje schreef:Ik vind de taal die je aanslaat onwijs en onwerkelijk Zeeuw.
@Zeeuw:
Jouw opmerking is zelf evenmin inhoudelijk onderbouwd.
Ik vind het een schokkende opmerking die laat zien dat de boetes hard nodig zijn.
Ik vind het een schokkende opmerking die laat zien dat de boetes hard nodig zijn.
Wat ik wil zeggen is dat het voor mij nu lijkt of de berichtgeving in de media over wangedrag tot deze maatregelen hebben geleid. Terwijl hier, door Tiberius en mij, eerder is geconstateerd dat bv in Brabant en Zeeland de voorschriften goed werden nageleefd.DDD schreef:@Zeeuw:
Het meer mogelijkheden bieden aan burgemeesters om plaatselijk hard op te treden, lijkt mij probater dan een zware generieke maatregel.
Het naleven tot heden lijkt bv in Zeeland zijn vruchten namelijk af te werpen.
Wat bedoel je eigenlijk met 'deze maatregelen'? Om maar de eerste mogelijk van een misverstand te noemen. De afweging om boetes te geven is immers aan tijd en plaats gebonden.
Petitie om 'Gronings' corona-testbeleid te volgen gestart in Rotterdam - OOG Radio en Televisie
https://www.oogtv.nl/2020/03/petitie-om ... rotterdam/
https://www.oogtv.nl/2020/03/petitie-om ... rotterdam/