Het ligt er aan hoeveel. Als er geen griepklachten zijn, kan het mijns inziens gewoon doorgaan.windorgel schreef:Niet doen lijkt mij!!helma schreef:Wat denken jullie van vrienden bij elkaar laten komen omdat er nu geen school is?
Wat doen we vandaag?
-
- Verbannen
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Dat is niet in lijn met adviezen vanuit de overheid.Jantje schreef:Het ligt er aan hoeveel. Als er geen griepklachten zijn, kan het mijns inziens gewoon doorgaan.windorgel schreef:Niet doen lijkt mij!!helma schreef:Wat denken jullie van vrienden bij elkaar laten komen omdat er nu geen school is?
- Niet meer zo actief -
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Datzelfde dacht ik ook. Het woord hamsteren wordt besmet. Ik heb deze reclame altijd al problematisch gezien. En waar AH ook voor verantwoordelijk is, is het vooroplopen van opening van de winkels op zondag. Heel AH, misschien een enkele franchiser uitgesloten, en veruit de meeste Nederlandse bedrijven in het algemeen, denken niet meer aan een christelijke levensstijl.Floppy schreef:Als de epidemie voorbij is zal de Albert Heijn toch iets moeten anders moeten verzinnen als vervanger voor de Hamsterweken.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik ook. De oudste verveeld zich stierlijk en mag ook niet naar buiten ( wel in de tuin, maar niet buiten het hek). Wij zijn beiden aan het werk en als de oudste mag, willen de anderen ook en daar moet ik toch nog regelmatig even om het hoekje kijken. Dus hij mag ook niet. Gelukkig komt het thuisonderwijs inmiddels op gang, de eerste mail is al binnen. En ook de muzieklessen gaan via de skype. Het lastige is wel dat nu op hun eigen tabelts/laptops nu van alles moet worden geïnstalleerd. Dus een hoop extra werkhelma schreef:Dat denk ik dus ook. Maar ik heb er hier strijd over

Wat extra taallessen kunnen ook nuttig zijn....merel schreef:Ik ook. De oudste verveeld zich stierlijk en mag ook niet naar buiten ( wel in de tuin, maar niet buiten het hek). Wij zijn beiden aan het werk en als de oudste mag, willen de anderen ook en daar moet ik toch nog regelmatig even om het hoekje kijken. Dus hij mag ook niet. Gelukkig komt het thuisonderwijs inmiddels op gang, de eerste mail is al binnen. En ook de muzieklessen gaan via de skype. Het lastige is wel dat nu op hun eigen tabelts/laptops nu van alles moet worden geïnstalleerd. Dus een hoop extra werkhelma schreef:Dat denk ik dus ook. Maar ik heb er hier strijd over
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ontzettend veel vragen van ondernemers beantwoorden. Communicatie met verenigingen, ministeries, brancheorganisaties etc.
Ik zie het nu ook!-DIA- schreef:Wat extra taallessen kunnen ook nuttig zijn....merel schreef:Ik ook. De oudste verveeld zich stierlijk en mag ook niet naar buiten ( wel in de tuin, maar niet buiten het hek). Wij zijn beiden aan het werk en als de oudste mag, willen de anderen ook en daar moet ik toch nog regelmatig even om het hoekje kijken. Dus hij mag ook niet. Gelukkig komt het thuisonderwijs inmiddels op gang, de eerste mail is al binnen. En ook de muzieklessen gaan via de skype. Het lastige is wel dat nu op hun eigen tabelts/laptops nu van alles moet worden geïnstalleerd. Dus een hoop extra werkhelma schreef:Dat denk ik dus ook. Maar ik heb er hier strijd over
Het speeltuintje in de wijk stond jarenlang te verpauperen, er groeit mos op de stenen. En werd in de zomer weleens gebruikt door hangjongeren.
Nu spelen er kinderen.
En bij de containers waren een stel pubers aan het klieren, die heb ik weggestuurd.
Dus binnenblijven en/of schoollessen geldt niet voor ieder kind begrijp ik?
Nu spelen er kinderen.
En bij de containers waren een stel pubers aan het klieren, die heb ik weggestuurd.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Verplicht thuiszitten. Nadat ik vanmorgen allemaal huiswerkpakketjes voor de kinderen uit mijn groep heb gemaakt. Heel vreemd allemaal, het lege lokaal, alles lag al klaar voor vandaag... zo zie je maar...
Afstandsonderwijs moet ook 'even' georganiseerd worden. Onze school wil dat a.s. woensdag draaiend hebben. Dus paar dagen vrij.
- Dodo
Als de bibliotheken open blijven... boeken, games, dvd's.
- J.C. Philpot
Bij ons zijn de bibliotheken allemaal dicht.Dodo schreef:Als de bibliotheken open blijven... boeken, games, dvd's.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Dodo
Ik krijg ook zojuist een mail dat de bieb dicht is. Jammer.J.C. Philpot schreef:Bij ons zijn de bibliotheken allemaal dicht.Dodo schreef:Als de bibliotheken open blijven... boeken, games, dvd's.
Nee, want het gros van de scholen heeft nog amper iets van digitaal onderwijs geregeld. Wij hebben vanmorgen 2 uur thuis 'les gegeven', toen kwamen er vriendjes en moest ik heel veel werken, dus vond ik het heerlijk dat ze de hort op waren. Even de tering naar de nering zetten.Mara schreef:Het speeltuintje in de wijk stond jarenlang te verpauperen, er groeit mos op de stenen. En werd in de zomer weleens gebruikt door hangjongeren.
Nu spelen er kinderen.
Kinderen mogen toch wel buiten spelen?Mara schreef:Het speeltuintje in de wijk stond jarenlang te verpauperen, er groeit mos op de stenen. En werd in de zomer weleens gebruikt door hangjongeren.
Nu spelen er kinderen.