Speciaal voor jou, omdat je niet alles hebt gelezen, en het nieuws niet volgt:Zeeuw schreef:Creperen op de straat, als je zulke woorden niet onderbouwt en dan anderen iets verwijt, ben je een gat in de lucht aan het slaan.DDD schreef:Er is wel degelijk discussie over de medische apparatuur. Ik hoorde het pas van een zeer ter zake deskundige apotheker. Duitsland bestelt grote aantallen. Dat komt zomaar niet uit de lucht vallen. In Italie is er te weinig beademingsapparatuur. Dat hoef ik toch zeker niet met linkjes te bewijzen??? Als je dat niet weet, ben je gewoon niet op de hoogte.Zeeuw schreef:Dus waar je anderen beschuldigd van ‘klinklare nonsens’, gooi je er zelf ook een paar zware termen in? Ik heb die tenten ook gezien. Maar die apparatuur was er wel. Het is natuurlijk zeer de vraag of alle IC apparatuur nodig is per persoon of dat alleen bv de beademing afdoende is. Ik heb helaas ook een aantal keer op de IC moeten verkeren en die zijn zeer goed uitgerust. Volgens mij moet de MC een deel van deze patiënten gaan overpakken. Wat ongetwijfeld ook zal gebeuren.DDD schreef:Ik doel op de tentjes bij Ziekenhuizen waar mensen van oudere leeftijd zonder beademingsapparatuur buiten moeten verblijven omdat er geen plek is op de intensive care. Op de NOS maar ook in andere media zijn daar voorbeelden van genoemd. Maar een ziekenhuisbed zonder beademingsapparatuur als je die wel nodig hebt, is niet veel beter.
Dat er discussie is, is evident. Juist dan is het goed het over feiten te hebben en zeker niet anderen te verwijten iets niet te weten. Als iets overduidelijk is, is het vinden van een bron, zodat anderen deze informatie ook tot zich kunnen nemen, eenvoudig.
https://nos.nl/artikel/2326908-noodkree ... dgaat.html