Ik denk het ook.Tiberius schreef:Misschien had dat hondje erg veel uien op.

Ik denk het ook.Tiberius schreef:Misschien had dat hondje erg veel uien op.
Chrisje72 schreef:In 1997 kwamen er een zware windhoos over mijn (toekomstige) woonplaats. Zelf was ik bij het drielanden punt in vaals en zag vanuit de uitkijktoren de zwarte wolken in het westen hangen. Later bleek dat er grote schade was.
Ik herinner me toen dat een jongen op de lagere school zn vader verloor. Die ging kijken bij de stal in aanbouw en kreeg de hele bakstenen muur die in aanbouw was op zich.Herman schreef:Ja, dat was de ernstigste storm die ik me kan heugen. Wat herinner jij je daarvan?eilander schreef:Vergeet 25 januari 1990 niet. Ik niet in elk geval...
Begin januari was dat, einde van de kerstvakantie. Wij wilden een strandwandeling maken, maar het werd een duinwandeling, er was geen strand meer te zien.Dodo schreef:Een jaar of twee terug was er een storm, en ik paste die dag op mijn kleinzoon. Aan de overkant van het water waaide een boom om, en we gingen kijken hoe de gemeentewerkers de resten omhaalden en in kleine moten zaagden.
Toen we thuiskwamen ging kleinzoon meteen bomen bouwen van duplo, en ze omgooien en in stukken laten zagen door de duplomannetjes met de oranje hesjes. Zo schattig zoals hij de belevenissen meteen omzette in duplo-avonturen.
Je moet niet alles geloven.Jantje schreef:Zondag komt er wederom een storm, die de naam Ellen draagt.
Helemaal niets.Piet Puk schreef:In de toekomst zijn er plannen om bij nieuwe stormen het publiek te betrekken bij de naam voor deze storm.
Hoe moet de eerstkomende storm gaan heten volgens jullie?
Ik schreef bovenstaande een week geleden. En het klopte toch vrij aardig...eilander schreef:Je moet niet alles geloven.Jantje schreef:Zondag komt er wederom een storm, die de naam Ellen draagt.
Het waaide flink, dat klopt. Maar een naam heb ik niet gehoord eigenlijk.Jantje schreef:Ik schreef bovenstaande een week geleden. En het klopte toch vrij aardig...eilander schreef:Je moet niet alles geloven.Jantje schreef:Zondag komt er wederom een storm, die de naam Ellen draagt.