Nederlanders in Irak

Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Als het een ongeluk is dan vind ik dat die man geen straf moet krijgen, maar als hij serieus iemand vanaf 100 meter in de rug (!!) heeft geschoten, met opzet dus eigenlijk dan moet ie berecht worden.

Een geweer hebben ze wel nodig, vooral voor hun eigen verdediging maar zover ik me zou kunnen voorstellen vormt iemand die op 100 meter afstand met zn rug naar je toe staat geen bedreiging...
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Vind het in een woord belachelijk wat het OM hier doet. Ze zetten een soldaat neer als moordenaar zonder ook maar een bewijsstuk. Die man is voor zijn leven getekend.
Trouwens vind ik het sowieso belachelijk dat er zo'n ophef over gemaakt wordt. Het is daar oorlog, en in een oorlog gebeuren veel dingen. Wil niet zeggen natuurlijk dat de soldaten daar zomaar voor de lol iedereen daar neerknallen.

Waarom hebben ze dit niet eerst goed kunnen uitzoeken, zonder dat de media hiervan weet had.
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Vind het in een woord belachelijk wat het OM hier doet. Ze zetten een soldaat neer als moordenaar zonder ook maar een bewijsstuk. Die man is voor zijn leven getekend.
Trouwens vind ik het sowieso belachelijk dat er zo'n ophef over gemaakt wordt. Het is daar oorlog, en in een oorlog gebeuren veel dingen. Wil niet zeggen natuurlijk dat de soldaten daar zomaar voor de lol iedereen daar neerknallen.

Waarom hebben ze dit niet eerst goed kunnen uitzoeken, zonder dat de media hiervan weet had.
Tuurlijk hebben ze wel een bewijsstuk, 's avond bij het tellen van de kogels mistte de marinier er een. Hij mocht nog een uurtje zoeken maar toen nog steeds de kogel ontbrak was hij er gloeiend bij. Maar ja één bewijs was nog geen bewijs. Bij navraag bleek er bij het tellen van de Irakezen ook één te missen en ja toen was een plus een ook in Irak twee. Ook na het nkijken van de massagraven bleek de irakees te missen en huppa bewijzen zat.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Tuurlijk hebben ze wel een bewijsstuk, 's avond bij het tellen van de kogels mistte de marinier er een. Hij mocht nog een uurtje zoeken maar toen nog steeds de kogel ontbrak was hij er gloeiend bij. Maar ja één bewijs was nog geen bewijs. Bij navraag bleek er bij het tellen van de Irakezen ook één te missen en ja toen was een plus een ook in Irak twee. Ook na het nkijken van de massagraven bleek de irakees te missen en huppa bewijzen zat.

:cool::cool: Egbert R. de Vries :cool::cool:

:,
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie