Dit hoeft nou ook weer niet toch ?

parsifal

Bericht door parsifal »

refojongere,

dit is een forum waar voornamelijk refo's zitten (en hier en daar een verdwaalde trouw-verslaggever), als hier kritiek geuit wordt komt het ook wel aan op de plaats van bestemming. Verder hoef je de fouten niet weg te stoppen, als ze gemaakt zijn. Niet triomfantelijk aan gaan wijzen, maar er mag over gesproken worden.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Refojongere
maar het getuigt wel van durf en lef
Als je dan echt ballen (kerst) hebt dan moet je het op klaarlichte dag doen en niet de katjes in het donker knijpen.

verdraagzaamheid blijft toch een zeer moeilijk iets.

Maar vertel eens Refojongere zoals je wel weet heeft de mossad gewaarschuwd voor aanslagen op christelijke doelen in Rome (vaticaan) Okay voor jou plezier dan (katholieke doelen)

zou je dat ook grappig vinden en getuige van lef??

groetjes
Bart
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Bart-rk

Als je dan echt ballen (kerst) hebt.......
:,

Een 'breekje' van Breekijzertje
gertmal

Bericht door gertmal »

Oorspronkelijk gepost door Jelle

jelle is ook tegen kerstbomen en tegen rode burgemeesters die dan ineens vanuit Het Boek vandaan het Kerstevangelie voorleest. Puur commersie want de man heeft niets met de kerk is eerder tegen de kerk.
Ik was er gisteravond bij, maar ik moet zeggen dat op deze manier wel enkele honderden mensen het kerstevangelie horen, wat voor bedoelingen die burgemeester er dan ook mee heeft. En dat er zo uit volle borst Ere zij God gezongen wordt... dat vind ik dan toch een mooi iets.

Ik ken de burgemeester verder niet, maar al zou het waar zijn wat jij zegt... denk dan eens aan Bileam.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Refojongere

.........want dat is toch je doel mag ik aannemen dat er zo min mogelijk fout gedacht wordt over de christenen?
Nee, dat is helemaal niet mijn doelstelling, verre van dat.

Christenen mogen ze wat mij betreft in de z-e-i-k nemen en onderuithalen, als ze maar van mijn Vader afblijven..........

nicname

Bericht door nicname »

Het gevaarte werd flink gekortwiekt door een, naar wordt vermoed, zeer streng gereformeerde beweging. In de takken werd een spandoek achtergelaten met daarop de tekst ´Verwijder de afgoderij en laat het ´ere zij God´ werkelijk aan hem gericht die alle bomen geschapen heeft en die van alle mensen houdt.´

Volgens mij zal het niet een zeer streng gereformeerde groepering geweest zijn, die zeggen nl. niet 'dat God van alle mensen houdt' (alleen van ZIjn kinderen....)
En het is ook krom om op een spandoek te zetten dat God alle bomen geschapen heeft, maar vervolgens wel klakkeloos een boom vernielen!

Maar goed dat terzijde.
Ik vind het een bijzonder misselijke streek, die totaal geen waarde en positief effect heeft. (denk ik...)

GRoetjes Nicname
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Refojongere

.........want dat is toch je doel mag ik aannemen dat er zo min mogelijk fout gedacht wordt over de christenen?
Nee, dat is helemaal niet mijn doelstelling, verre van dat.

Christenen mogen ze wat mij betreft in de z-e-i-k nemen en onderuithalen, als ze maar van mijn Vader afblijven..........

Broers en zussen zijn niet belangrijk?????
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Pied

Bericht door Pied »

't Was Van der Zaag natuurlijk weer...
parsifal

Bericht door parsifal »

Oorspronkelijk gepost door Pied
:,
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Onchristelijke zwaardoenerij is het.

Gaan ze ook de ruiten ingooien bij CollegeStyle in Gouda? En leuzen op de muur kalken "We moeten zorgen dat we de klederen der gerechtigheid hebben en die kleren hier dragen niet bij tot een inhoudsvolle Kerst!"

Pim
:,:,:,:,

Pas maar op, straks breng je iemand op het idee, en dan ben jij de aanstichter en krijgt OSW de schuld ;)
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Volgens mij zal het niet een zeer streng gereformeerde groepering geweest zijn, die zeggen nl. niet 'dat God van alle mensen houdt' (alleen van ZIjn kinderen....)
En het is ook krom om op een spandoek te zetten dat God alle bomen geschapen heeft, maar vervolgens wel klakkeloos een boom vernielen!

Maar goed dat terzijde.
Ik vind het een bijzonder misselijke streek, die totaal geen waarde en positief effect heeft. (denk ik...)

GRoetjes Nicname
Nic komt weer eens scherp uit de hoek :u:u:u:u:u:u:u:u

(Vrouwen beginne toch steeds vaker gelijk te krijgen, we moeten nog oppassen, mannen :, )
Lecram

Bericht door Lecram »

:,:u:u:u:u

Die Pied die is me er ééntje

Ik zat eerder aan HAKvoort te denken
Pied

Bericht door Pied »

Naast afhakken of verhakken kan je ook nog voorthakken, da's waar ook.
parsifal

Bericht door parsifal »

Naast afhakken of verhakken kan je ook nog voorthakken, da's waar ook.
Ja je kent dat gedicht van Buning toch wel:
"en de refo, hij hakte voort"
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Stelletje grappenmakers hier!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie