Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Bij sollicitatie naar dit soort functies wordt vaak een kerkelijke referentie gevraagd. Ik denk dat Jantje dat bedoelt.
-
- Verbannen
Juist!Tiberius schreef:Bij sollicitatie naar dit soort functies wordt vaak een kerkelijke referentie gevraagd. Ik denk dat Jantje dat bedoelt.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Nee joh. Die man komt helemaal niet uit Middelburg. Hoe kun je daar dan referenten hebben.Jantje schreef:Juist!Tiberius schreef:Bij sollicitatie naar dit soort functies wordt vaak een kerkelijke referentie gevraagd. Ik denk dat Jantje dat bedoelt.
Ik weet het het, is niet belangrijk, maar dan klopt het hele verhaal van Jantje toch niet? Dat vind ik best moeilijk.Ad Anker schreef:Nee joh. Die man komt helemaal niet uit Middelburg. Hoe kun je daar dan referenten hebben.Jantje schreef:Juist!Tiberius schreef:Bij sollicitatie naar dit soort functies wordt vaak een kerkelijke referentie gevraagd. Ik denk dat Jantje dat bedoelt.
Wanneer ga je de grens over van fantasie naar liegen? Heel kritisch misschien en ik zeg niet dat Jantje dat nu doet, maar er rammelt wel wat....
-
- Verbannen
Ik heb vernomen dat de kerkenraad dat moest goedkeuren. Het maakte daarbij niet uit waar hij vandaan kwam.Ad Anker schreef:Nee joh. Die man komt helemaal niet uit Middelburg. Hoe kun je daar dan referenten hebben.Jantje schreef:Juist!Tiberius schreef:Bij sollicitatie naar dit soort functies wordt vaak een kerkelijke referentie gevraagd. Ik denk dat Jantje dat bedoelt.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Klopt, Jantje zou soms wat moeten nadenken bij posts. Maar dat lijkt slecht aan te leren te zijn.Terri schreef:Ik weet het het, is niet belangrijk, maar dan klopt het hele verhaal van Jantje toch niet? Dat vind ik best moeilijk.Ad Anker schreef:Nee joh. Die man komt helemaal niet uit Middelburg. Hoe kun je daar dan referenten hebben.Jantje schreef:Juist!Tiberius schreef:Bij sollicitatie naar dit soort functies wordt vaak een kerkelijke referentie gevraagd. Ik denk dat Jantje dat bedoelt.
Wanneer ga je de grens over van fantasie naar liegen? Heel kritisch misschien en ik zeg niet dat Jantje dat nu doet, maar er rammelt wel wat....
Ik denk dat je bron niet zo betrouwbaar was. Of hij zit aan het uiteinde van je hand.Jantje schreef:Ik heb vernomen dat de kerkenraad dat moest goedkeuren. Het maakte daarbij niet uit waar hij vandaan kwam.Ad Anker schreef:Nee joh. Die man komt helemaal niet uit Middelburg. Hoe kun je daar dan referenten hebben.Jantje schreef:Juist!Tiberius schreef:Bij sollicitatie naar dit soort functies wordt vaak een kerkelijke referentie gevraagd. Ik denk dat Jantje dat bedoelt.

-
- Verbannen
Ik zal het voor de zekerheid nog eens navragen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Doe nou niet. Je had het uit betrouwbare bron. Navragen is hetzelfde als toegeven dat je bron dus misschien wel niet betrouwbaar was.Jantje schreef:Ik zal het voor de zekerheid nog eens navragen.
-
- Verbannen
Da's waar. Maar als er hier zo ontkennend geantwoord wordt, dan word ik toch een beetje achterdochtig.Zeeuw schreef:Doe nou niet. Je had het uit betrouwbare bron. Navragen is hetzelfde als toegeven dat je bron dus misschien wel niet betrouwbaar was.Jantje schreef:Ik zal het voor de zekerheid nog eens navragen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Misschien is de bron best wel betrouwbaar maar heeft Jantje het zelf niet goed begrepen.Zeeuw schreef:Doe nou niet. Je had het uit betrouwbare bron. Navragen is hetzelfde als toegeven dat je bron dus misschien wel niet betrouwbaar was.Jantje schreef:Ik zal het voor de zekerheid nog eens navragen.
Of....je laat het gewoon lekker doen en gaat iets zinvols doen.Jantje schreef:Da's waar. Maar als er hier zo ontkennend geantwoord wordt, dan word ik toch een beetje achterdochtig.Zeeuw schreef:Doe nou niet. Je had het uit betrouwbare bron. Navragen is hetzelfde als toegeven dat je bron dus misschien wel niet betrouwbaar was.Jantje schreef:Ik zal het voor de zekerheid nog eens navragen.

-
- Verbannen
Komt in orde hoor!Zeeuw schreef:iets zinvols doen

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Tis vrijdag he..Jantje schreef:Komt in orde hoor!Zeeuw schreef:iets zinvols doen