Hoe kun je koffie lekker vinden en dan dat vieze spul uit die capsules drinken?Mara schreef: Totdat ik rigoureus de suiker en melk wegliet en toen begon ik koffie lekker te vinden.
En dan proef je ook echt de verschillende smaken. Ik ben een liefhebber van de sterkere melanges (9 en hoger, bij de koffiecapsules)
Je zult mij dus geen café latte zien drinken.
Vraag (algemeen)
Re: Vraagje
Vies spul uit capsules???
Het is dat ik het behoorlijk afvalbelastend vind maar de grande of lungo van dolce gusto is heerlijk Arabische gemalen koffie.
Puur, dus niets toegevoegd van een smaakje ofzo.
Het is dat ik het behoorlijk afvalbelastend vind maar de grande of lungo van dolce gusto is heerlijk Arabische gemalen koffie.
Puur, dus niets toegevoegd van een smaakje ofzo.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik koop niet de originele meer, maar de L'Or.Ambtenaar schreef: Hoe kun je koffie lekker vinden en dan dat vieze spul uit die capsules drinken?
Ik had hiervoor een fancy machine die bonen maalde, maar daar wordt hier echt te weinig koffie voor gedronken.
De ontkalkingszakjes waren ook zo duur en aangezien hij zelf het aantal zetsels telt en dan op storing springt, kun je daar niet mee sjoemelen.
En ik miste ook het cremalaagje, dat je bij de capsules wel hebt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bah, dat is varkensvet.Mara schreef: En ik miste ook het cremalaagje, dat je bij de capsules wel hebt.
Gemiddelde koffie op ministeries schrijf ik ook niet over naar huisAmbtenaar schreef:Bah, dat is varkensvet.Mara schreef: En ik miste ook het cremalaagje, dat je bij de capsules wel hebt.

Klopt dat is meestal automatenbocht.Zeeuw schreef: Gemiddelde koffie op ministeries schrijf ik ook niet over naar huis. In ons gemeentehuis staat, je moet m even weten te vinden, een Jura met goede bonen.
Dat is bij de Senseo!Ambtenaar schreef:Bah, dat is varkensvet.Mara schreef: En ik miste ook het cremalaagje, dat je bij de capsules wel hebt.
Bij de capsules zit dat laagje er niet bij elke smaak en sterkte op.
Dat zijn wel de beste. Topmerk!Zeeuw schreef:n ons gemeentehuis staat, je moet m even weten te vinden, een Jura met goede bonen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat is een mythe.Ambtenaar schreef:Bah, dat is varkensvet.Mara schreef: En ik miste ook het cremalaagje, dat je bij de capsules wel hebt.
Ik wil van een foto een puzzel maken van 2 stukjes. (voor een presentatie)
Elk stukje moet 3 rechte kanten hebben.
Weet iemand of daar een programmaatje voor is? Of heeft iemand een bruikbare tip?
Weet iemand of daar een programmaatje voor is? Of heeft iemand een bruikbare tip?
Kan via PowerPoint.helma schreef:Ik wil van een foto een puzzel maken van 2 stukjes. (voor een presentatie)
Dat is helemaal handig! Wat moet ik dan kiezen?Ambtenaar schreef:Kan via PowerPoint.helma schreef:Ik wil van een foto een puzzel maken van 2 stukjes. (voor een presentatie)
Ff googlen op puzzel PowerPoint. Een van de eerste meldingen is van seniorweb. Daar staat een goede handleiding.
Hoe kun je (meer dan) 10.000 berichten posten op Refoforum? Even gecheckt bij sommige forummers. Blijken er te zijn die 20.000+ berichten hebben. 

Je zou dat dan ook moeten afzetten tegen de periode waarin ze hier al actief zijn.Piet Puk schreef:Hoe kun je (meer dan) 10.000 berichten posten op Refoforum? Even gecheckt bij sommige forummers. Blijken er te zijn die 20.000+ berichten hebben.
Vanwaar die checkdrang?Piet Puk schreef:Hoe kun je (meer dan) 10.000 berichten posten op Refoforum? Even gecheckt bij sommige forummers. Blijken er te zijn die 20.000+ berichten hebben.