Ik was 26 (niet oud) mijn moeder was 30 (ook niet echt oud natuurlijk

Mijn man had al een huis en mijn vader ook

Ik was 19 Samanthus was 21 is dat anders?Jantje schreef:Ik zat nog eens even terug te lezen. En gezien de leeftijd van @bertiel (terug te vinden in zijn eerste post op dit forum) kan ik het in dit specifieke geval wel begrijpen. Dat is heel wat anders dan dat je 20 bent.
In ieder geval van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!
Zou je het je kinderen aanraden, zo jong en zo snel?samanthi schreef:Ik was 19 Samanthus was 21 is dat anders?Jantje schreef:Ik zat nog eens even terug te lezen. En gezien de leeftijd van @bertiel (terug te vinden in zijn eerste post op dit forum) kan ik het in dit specifieke geval wel begrijpen. Dat is heel wat anders dan dat je 20 bent.
Niet direct, maar langer dan anderhalf jaar zou ik, als ze twintig zijn, niet aanbevelen.Dodo schreef:Zou je het je kinderen aanraden, zo jong en zo snel?samanthi schreef:Ik was 19 Samanthus was 21 is dat anders?Jantje schreef:Ik zat nog eens even terug te lezen. En gezien de leeftijd van @bertiel (terug te vinden in zijn eerste post op dit forum) kan ik het in dit specifieke geval wel begrijpen. Dat is heel wat anders dan dat je 20 bent.
Dank je wel Jan!Jantje schreef:Ik zat nog eens even terug te lezen. En gezien de leeftijd van @bertiel (terug te vinden in zijn eerste post op dit forum) kan ik het in dit specifieke geval wel begrijpen. Dat is heel wat anders dan dat je 20 bent.
Leuk. Gefeliciteerd!Bertiel schreef:Een datum
Is dat met kleurtjes? Een beetje kermis-disco in je huiskamer?Ambtenaar schreef:Een complete set Hue.
Dat zou wel kunnen ja. Moet me t.z.t. nog eens goed verdiepen in alle gebruiksfuncties.Dodo schreef: Is dat met kleurtjes? Een beetje kermis-disco in je huiskamer?
Als je iets specifieker bent, kunnen we er een meeting van makenBertiel schreef:Een datum