Taalverloedering
kweet nou tog echnie wat hiero bovuh staat hoor. Maar om nou tu zegguh dak alteit zo veel moeite hebt gehat med nedurlands kannik tog nie zegguh. Dus snappie? mun verhaalties zijn tog altyt goet te leezuh ofnie soms. :puOorspronkelijk gepost door lo-ruchamadat vraag ik me af, limosa, vertaal het volgende zinnetje maar...Oorspronkelijk gepost door limosa
klnkrs zn hlml nt ndg
w hbbn rg vl ll ghd mt nz kt
probeert maareens tu sgrijfuh hoe of dat ju ut zegt. Dat zou ut nedurlands tog veel makkulukur maku.
mzzl
:stu
kweet nou tog echnie wat hiero bovuh staat hoor. Maar om nou tu zegguh dak alteit zo veel moeite hebt gehat med nedurlands kannik tog nie zegguh. Dus snappie? mun verhaalties zijn tog altyt goet te leezuh ofnie soms.
probeert maareens tu sgrijfuh hoe of dat ju ut zegt. Dat zou ut nedurlands tog veel makkulukur maku.
hahaha, dit is nog veel moeilijker . . .
ken je dat programmaatje "harrypad", een nautepad
replaceiment waahmei je ABN ken vetale naah sappig hageneis.
hahaha, dit is nog veel moeilijker . . .
ken je dat programmaatje "harrypad", een nautepad
replaceiment waahmei je ABN ken vetale naah sappig hageneis.
Misschien is offline en online wel heel goed te vervangen door afwezig en aanwezig.Oorspronkelijk gepost door lebaothBij 'offline' is het Engels nog enigszins functioneel toch? Daar is geen Nederlands woord voor.Oorspronkelijk gepost door limosa
Terwijl ik dit typ ben jij offline, hoe zeg je dat in het Nederlands?
I think, beste Lootje dat je je aige IQ te haug inschat, dat zinnetje van jou was gewoon te laizen. :stuOorspronkelijk gepost door lo-ruchamahé limosa!! Ik heb je IQ een beetje onderschat geloof ik.. of ben je paranormaal? maar het klopt precies... :u:u:uOorspronkelijk gepost door limosa
w hbbn rg vl ll ghd mt nz kt
we hebben erg veel lol gehad met onze kat ??
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
ben je nu boos?Oorspronkelijk gepost door lo-ruchamaDat zal het wel zijn ja.Oorspronkelijk gepost door Egbert
I think, beste Lootje dat je je aige IQ te haug inschat, dat zinnetje van jou was gewoon te laizen. :stu
Met vriendelijke groet, Egbert.