Als dat je streven is en je je daarbij goed voelt en je je kunt verantwoorden: prima!
Ik ben daar niet voor gemaakt

Orchidee schreef:Soms zijn zulke gezinnen net geoliede machines met militaire diciplinie en een keihard regime.
Als dat je streven is en je je daarbij goed voelt en je je kunt verantwoorden: prima!
Met een geoliede machine is mijns inziens niets mis. Een militaire discipline en keihard regime maak jij ervan.Orchidee schreef:Soms zijn zulke gezinnen net geoliede machines met militaire diciplinie en een keihard regime.
Tsja, als je heel veel kliekjes eet, dan is dat wel heel makkelijk; aan het eten hoef je sowieso al niets te doen.merel schreef:De gemiddelde kinderschare binnen de refo gezindte bevat geen 7 kinderen meer. En met 4 a 5 kinderen zou je mijns inziens nog prima een baan buitenshuis kunnen hebben.
Maar goed ik preek in dit kader voor eigen parochie. Wij hebben 4 kinderen en ik werk 28 uur en manlief 40 uur. Dat is prima te combineren
Tuurlijk. Kliekjes groeien vanzelf.Jantje schreef:Tsja, als je heel veel kliekjes eet, dan is dat wel heel makkelijk; aan het eten hoef je sowieso al niets te doen.merel schreef:De gemiddelde kinderschare binnen de refo gezindte bevat geen 7 kinderen meer. En met 4 a 5 kinderen zou je mijns inziens nog prima een baan buitenshuis kunnen hebben.
Maar goed ik preek in dit kader voor eigen parochie. Wij hebben 4 kinderen en ik werk 28 uur en manlief 40 uur. Dat is prima te combineren
Vandaag inderdaad niet. Dat scheelt weerJantje schreef:Tsja, als je heel veel kliekjes eet, dan is dat wel heel makkelijk; aan het eten hoef je sowieso al niets te doen.merel schreef:De gemiddelde kinderschare binnen de refo gezindte bevat geen 7 kinderen meer. En met 4 a 5 kinderen zou je mijns inziens nog prima een baan buitenshuis kunnen hebben.
Waar een vader en een moeder voor gemaakt zijn, staat in de Bijbel, om wat te noemen:merel schreef:Met een geoliede machine is mijns inziens niets mis. Een militaire discipline en keihard regime maak jij ervan.
En of je er niet voor gemaakt bent, betwijfel ik, het is maar net wat je gewend bent.
Wat een onzinnige uitspraak. Natuurlijk moet je soepele met elkaar samenwerken als gezin en flexibel zijn als beide ouders werken. Maar militaire discipline en een keihard regime zijn nergens voor nodig.Orchidee schreef:Soms zijn zulke gezinnen net geoliede machines met militaire diciplinie en een keihard regime.
Ambtenaar schreef:En wat is de exacte relatie tussen deze verzen en dit topic?Adagio schreef: Deuteronomium 6: 6, 7
Efeze 6: 4
Titus 2
Ezechiël 22: 7
Genesis 3
Hosea 11: 3
Jesaja 66: 12, 13
2 Timotheus 3:15
Spreuken 1: 8, 9 en 22: 6
Ik zie dat je 9 minuten ná de reactie van @Adagio hierop reageert. Heb je ook daadwerkelijk alle Bijbelteksten gelezen?Ambtenaar schreef:En wat is de exacte relatie tussen deze verzen en dit topic?Adagio schreef: Deuteronomium 6: 6, 7
Efeze 6: 4
Titus 2
Ezechiël 22: 7
Genesis 3
Hosea 11: 3
Jesaja 66: 12, 13
2 Timotheus 3:15
Spreuken 1: 8, 9 en 22: 6
Nee ik ook niet.Orchidee schreef:Soms zijn zulke gezinnen net geoliede machines met militaire diciplinie en een keihard regime.