Echt leuk is het in de Doelen hè?aggieoudje schreef:Mijn tante was blijven logeren dus voor mijn doen(op een vrije dag) was ik vroeg op vanmorgen. Dus nu op de bank een beetje brak zitten zijn.
Net al wel een paar boodschapjes gedaan, maar voor de rest niet veel doen vandaag.
Vanavond naar de Doelen voor het Eindejaarsconcert met het Hollands Jongerenkoor, al jaren vaste prik de dag na Kerst! Kijken we al maanden naar uit!
Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
- J.C. Philpot
Leuk! Het is goed om af en toe tijd te hebben voor elkaar zonder de kinderen erbij.Herman schreef:Dagje Brabant: rondje Drunense Duinen met vrouw Marike en dochter Hanna ter herinnering aan de eerste date, daarna kleding kopen in de aanbieding in Den Bosch (dit keer zonder een befaamde bol van Jan de Groot) en dan nog semibrabants op vrienden visite in Poederooijen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Ik lees toch dat er een dochter bij was

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Die is nog handelbaar. :-)
De superstaat vond zij ook geweldig! En ik eerlijk gezegd ook. Erg leuk opgezet.Ambtenaar schreef:Onze kinderen vonden de superstraat geweldig. Ben benieuwd wat de jouwe ervan vonden.merel schreef:
Daar gaan wij morgen heen
Vandaag hebben wij een eind gewandeld
De expositie over Nederlands Indië vonden wij ook allemaal indrukwekkend en confronterend.
-
- Verbannen
Pas maar op dat ze niet meelezen hier. Want Poederoijen schrijf je met o.Herman schreef:Dagje Brabant: rondje Drunense Duinen met vrouw Marike en dochter Hanna ter herinnering aan de eerste date, daarna kleding kopen in de aanbieding in Den Bosch (dit keer zonder een befaamde bol van Jan de Groot) en dan nog semibrabants op vrienden visite in Poederooijen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
uitwaaien bij de zee
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Lekker. Er staat niet veel wind, maar anders zou het heel koud zijn.samanthi schreef:uitwaaien bij de zee
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Ja het was niet koud.Bruna schreef:Lekker. Er staat niet veel wind, maar anders zou het heel koud zijn.samanthi schreef:uitwaaien bij de zee
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Oliebollen en appelflappen bakken
- FlyingEagle
Hier ook, met de hele familie. 700 appelflappen en 450 oliebollen 

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
FlyingEagle schreef:Hier ook, met de hele familie. 700 appelflappen en 450 oliebollen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Sinds wanneer zijn de appelflappen meer geliefd dan de oliebollen?FlyingEagle schreef:Hier ook, met de hele familie. 700 appelflappen en 450 oliebollen

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Is dat voor het hele dorp?FlyingEagle schreef:Hier ook, met de hele familie. 700 appelflappen en 450 oliebollen
Dit account wordt niet meer gebruikt.
Wij hebben ongeveer 200 appelflappen, 150 ananas flappen en ook ongeveer 400 oliebollen gebakken.FlyingEagle schreef:Hier ook, met de hele familie. 700 appelflappen en 450 oliebollen
Ik krijg alleen de geur niet meer uit mijn bril. Iemand een tip?