Beste Jantje, ik ga je uitleggen wat ik bedoel. Ik zeg in mijn bovenstaande bijdrage dat op grond van de samenstelling van het bestuur je beter geen conclusies kan trekken.Jantje schreef:@GGotK, ik kon je vanavond een eind volgen, maar ik geloof niet dat de evangelisatie binnen de rechterflank van de Gereformeerde Gemeenten meer leeft. Als ik kijk naar de gemeenten die veel doen in dat werk, zijn dat voornamelijk gemeenten uit juist de linkerflank.GGotK schreef:Misschien heb je daar wel een punt (https://evgg.nl/organisatie/bestuur), maar ik zou daar niet al teveel conclusies aan willen verbinden. Je zou ook kunnen zeggen dat evangelisatie meer leeft binnen de rechterflank van de GG)
Dit naar aanleiding van de bijdrage van DDD waarbij hij wel op grond van de samenstelling van het bestuur min of meer beweert dat de evangelisatie binnen de GG meer wordt tegengewerkt dan wordt uitgebreid. Vandaar dat ik tot mijn (blijkbaar niet geslaagde) zinsnede kwam: "op grond van de samenstelling van het bestuur alleen , zou je ook kunnen zeggen dat evangelisatie meer leeft binnen de rechterflank van de GG ". Ook die conclusie klopt uiteraard niet.