Lebaoth dit stuk slaat natuurlijk nergens op.
We hebben het hier over Marokkanen die zich misdragen en niet over hen die jij in je stukje naar voren laat komen.
Alhoewel die vrouw niet voor niets haar tas vaster klemt zodra ze een groep Marokkanen tegenkomt. De praktijk heeft wel bewzen dat dit niet overbodig is.
Maar om nu te proberen om met dit stuk het gedrag van die groep Marokkanen in Amsterdan goed te praten dat slaat nergens op.
En nu zal je wel zeggen dat doe ik niet, maar dat gebeurd dus wel. Wij moeten nu na het lezen van dit stuk gan denken dat het allemaal van die leieve zielige jongeren zijn die graag hard willen werken en hun handen uit de mouwen willen steken.
Kom dan maar eens in Gouda kijken daar zal je weinig handen uit de mouwen zien komen, vreemd dat nu juist deze groep in Gouda te lui is om hun handen te laten wapperen. vreemd dat het nu juist deze groep is die overlast bezorgt. Die mensen die uit de kerk komen uitschelden en in hun gezicht spugen. En dat moet dan iedereen maar op de koop toenemen.
Als wij in de Nederland niet opassen met onze tolerantie dan voorzien ik in de toekomst een zelfde situatie als op de Balkan gebeurd is, daar is uiteindelijk ook de vlam in de pan geslagen.
Juist door het hele tolerante gedrag van velen in Nederland is dit nu alles uit de hand gelopen en wordt het alleen maar steeds veel erger.
bejaarden belaagd
Misschien is het tijd voor een inburgeringscursus voor Billy. "Leer Nederlands in drie dagen", kan hij samen met UC heen. Het is best om taalfouten te maken, maar doe dat niet in van die grote letters. Ik vraag me af of je wat we moeten invullen op die vreemde tekentjes wel erbij moeten denken trouwens.Oorspronkelijk gepost door Billy
[#$%^$#&^%&^&%$^#^%$^%$^%^$^&%&^$%&^%^&%$^%^$^%??**&^$%#@#%$^*))&^%$###:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::?:?:?:?:mad::mad::mad::mad::i:i:i:i:i:mad2::mad2::mad2::mad2::-:-:-:-:i:i:i:mad2::mad2::mad2::mad2:
MARROKANEN
:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::i:i:i:i:i:i:-:-:?:?:?:?
[Aangepast op 21/10/03 door parsifal]
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Nou ja Jelle, concreet is je oplossing wel. Ik vraag me alleen af wat het voor zin heeft mensen in heropvoedingskampen te stoppen. Fijne maatschappij is dat waar ontspoorde mensen liefdeloos in een jeugdkamp worden gedropt.
Mijn probleem met dit soort opmerkingen is dat de angst en haat alleen maar wordt gevoed. Ik ken erg veel Marokkanen, Turken en andere allochtonen mensen en daar ga ik prima mee om en zij met mij. Ik woon in Spangen en daar kom je dit soort mensen een enkele keer wel eens tegen. Je kunt deze duizenden mensen toch niet stigmatiseren vanwege het wangedrag (want dat is het!) van een enkeling. Het is ronduit belachelijk dat zo´n kleine groep jongelui niet te corrigeren valt en dat we daar gelijk heropvoedingskampen voor nodig hebben. En dan maar gelijk voor vijf jaar of langer, toe maar.
Ook mis ik hier de bewogenheid voor mensen, ook al zijn ze nog zo beroerd bezig. Wellicht toch een combinatie van praten (met ouders en andere betrokkenen) en repressie?
Voorbeelden uit de praktijk zeggen mij niet zoveel. Tegenover iedere vervelende Marokkaan zet je met het grootste gemak criminaliserende Urker jeugd. Pas dus op met uit het verband gerukte zielige verhalen. Wat overigens niet geldt voor de oorsprong van deze topic, de Amsterdamse bejaarden. Deze jongelui hebben aanwijsbaar op grote schaal zich aan ernstige misdaad schuldig gemaakt!
Mijn probleem met dit soort opmerkingen is dat de angst en haat alleen maar wordt gevoed. Ik ken erg veel Marokkanen, Turken en andere allochtonen mensen en daar ga ik prima mee om en zij met mij. Ik woon in Spangen en daar kom je dit soort mensen een enkele keer wel eens tegen. Je kunt deze duizenden mensen toch niet stigmatiseren vanwege het wangedrag (want dat is het!) van een enkeling. Het is ronduit belachelijk dat zo´n kleine groep jongelui niet te corrigeren valt en dat we daar gelijk heropvoedingskampen voor nodig hebben. En dan maar gelijk voor vijf jaar of langer, toe maar.
Ook mis ik hier de bewogenheid voor mensen, ook al zijn ze nog zo beroerd bezig. Wellicht toch een combinatie van praten (met ouders en andere betrokkenen) en repressie?
Voorbeelden uit de praktijk zeggen mij niet zoveel. Tegenover iedere vervelende Marokkaan zet je met het grootste gemak criminaliserende Urker jeugd. Pas dus op met uit het verband gerukte zielige verhalen. Wat overigens niet geldt voor de oorsprong van deze topic, de Amsterdamse bejaarden. Deze jongelui hebben aanwijsbaar op grote schaal zich aan ernstige misdaad schuldig gemaakt!
Het gaat mij ook niet om de grote groep goedwillenden. Die zijn er zeker. Zelf heb ik veel te maken met Marokkanen op mijn werk en ook thuis met Turkse mensen. Zelf zeg ik altijd als ik met vakantie terug kom uit Turkije vandaan dat je echt een heel andere kijk op deze mensen krijg.
Natuurlijk gata het mij niet alleen om de Marokkaanse jeugd want houdt er rekening mee dat de Nederlandse jeugd er ook een houtje van kan.
Maar ook ik wil graag praten en kijken wat voor wegen er zijn om alles in goede banen te lijden, maar als dit allemaal niet helpt dan helpt in mijn ogen alleen maar de harde hand. Houdt er rekening mee als dergelijke jeugd zich zo in Marokko zelf zouden gedragen dat ze heel wat slechter af zouden zijn dan nu hier. In marokko en ook in Turkije worden dergelijke knapen wel harder aangepakt en is men beslist niet zo zachtzinnig als hier.
Daarom ben ik voorstander van werkkampen niet alleen voor Marokkanen of wat dan ook voor jeugd, maar ook voor Nederlandse jongeren die steeds maar uit de band blijven springen.
T' Is werkelijk een groot probleem en zoals altijd zie je dat de goede onder de kwaden moeten lijden. Het is altijd al zo geweest de kleine groep met de grootste mond wordt gehoord en men houdt er rekening mee maar met de grote zwijgende meerderheid wordt geen rekening gehouden en zijn dus altijd de dupe.
Daarom zal er van regeringswege een duidelijk sein naar dergelijke jongeren moeten uitgaan dat dit soort gedrag beslist niet meer gedoogd wordt en echtwaar wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Natuurlijk gata het mij niet alleen om de Marokkaanse jeugd want houdt er rekening mee dat de Nederlandse jeugd er ook een houtje van kan.
Maar ook ik wil graag praten en kijken wat voor wegen er zijn om alles in goede banen te lijden, maar als dit allemaal niet helpt dan helpt in mijn ogen alleen maar de harde hand. Houdt er rekening mee als dergelijke jeugd zich zo in Marokko zelf zouden gedragen dat ze heel wat slechter af zouden zijn dan nu hier. In marokko en ook in Turkije worden dergelijke knapen wel harder aangepakt en is men beslist niet zo zachtzinnig als hier.
Daarom ben ik voorstander van werkkampen niet alleen voor Marokkanen of wat dan ook voor jeugd, maar ook voor Nederlandse jongeren die steeds maar uit de band blijven springen.
T' Is werkelijk een groot probleem en zoals altijd zie je dat de goede onder de kwaden moeten lijden. Het is altijd al zo geweest de kleine groep met de grootste mond wordt gehoord en men houdt er rekening mee maar met de grote zwijgende meerderheid wordt geen rekening gehouden en zijn dus altijd de dupe.
Daarom zal er van regeringswege een duidelijk sein naar dergelijke jongeren moeten uitgaan dat dit soort gedrag beslist niet meer gedoogd wordt en echtwaar wie niet luisteren wil moet maar voelen.
:,:,:,:sne:sneOorspronkelijk gepost door parsifalMisschien is het tijd voor een inburgeringscursus voor Billy. "Leer Nederlands in drie dagen", kan hij samen met UC heen. Het is best om taalfouten te maken, maar doe dat niet in van die grote letters. Ik vraag me af of je wat we moeten invullen op die vreemde tekentjes wel erbij moeten denken trouwens.Oorspronkelijk gepost door Billy
[#$%^$#&^%&^&%$^#^%$^%$^%^$^&%&^$%&^%^&%$^%^$^%??**&^$%#@#%$^*))&^%$###:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::?:?:?:?:mad::mad::mad::mad::i:i:i:i:i:mad2::mad2::mad2::mad2::-:-:-:-:i:i:i:mad2::mad2::mad2::mad2:
MAROKKANEN
:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::i:i:i:i:i:i:-:-:?:?:?:?
[Aangepast op 21/10/03 door parsifal]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter