Waar denk je op dit moment aan? [4]
- Dodo
Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]
Ik vond de weggehaalde post wel mooi eigenlijk.
Ik (als niet-domineeskind) dacht bij nader inzien er wellicht verkeerde aannames in te doen die domineeskinderen wellicht ook nog pijn konden doen. En dat was nu juist niet de bedoeling. Vandaar. Evenwel blijf ik heel erg geloven dat ze veel gebed en standvastigheid nodig hebben.Dodo schreef:Ik vond de weggehaalde post wel mooi eigenlijk.
Dat het fijn zou zijn als de zeehond zich niet tot hond had geëvolueerd.
-
HahahahaWim Anker schreef:Dat het fijn zou zijn als de zeehond zich niet tot hond had geëvolueerd.
Poep aan je schoenen?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Aan de dankdagdienst.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Weer aan de dankdagpreek.
Welke dankdagpreek?-DIA- schreef:Weer aan de dankdagpreek.
van ds. A. Verschuure, de avonddienst.Klavart schreef:Welke dankdagpreek?-DIA- schreef:Weer aan de dankdagpreek.
Fijn DIA, ik hoop dat je er zegen uit hebt ontvangen!
-
Had ik gisteren, en nog bij een klant ook... dat is zo vervelend... toch kan ik er nu om lachenBertiel schreef:HahahahaWim Anker schreef:Dat het fijn zou zijn als de zeehond zich niet tot hond had geëvolueerd.
Poep aan je schoenen?

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Nou dan was je verplicht om je hond altijd op het strand uit te laten.Wim Anker schreef:Dat het fijn zou zijn als de zeehond zich niet tot hond had geëvolueerd.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
De preek had ons zeker heel veel te zeggen. Als de tijd waarin wij samen leven wordt er getekend.Thea schreef:Fijn DIA, ik hoop dat je er zegen uit hebt ontvangen!
En als we dan in onszelf zien en rondom ons heen zien, dan moeten we toch wel met vreze vervuld zijn?
En dan hoor ik de spotlach: Waar is God, op Wien gij bouwde?
Die God is van Eeuwigheid tot Eeuwigheid dezelfde. Daaraan hoeven we gelukkig nooit te twijfelen. In onszelf en rondom ons zien, geven altijd vrees, maar als we Hem mogen kennen, mogen we ook Eeuwige Verwachting hebben. En zullen we eens zeggen: ‘het was inderdaad een kleine verdrukking’.-DIA- schreef:De preek had ons zeker heel veel te zeggen. Als de tijd waarin wij samen leven wordt er getekend.Thea schreef:Fijn DIA, ik hoop dat je er zegen uit hebt ontvangen!
En als we dan in onszelf zien en rondom ons heen zien, dan moeten we toch wel met vreze vervuld zijn?
En dan hoor ik de spotlach: Waar is God, op Wien gij bouwde?
---knip--- Verdachtmakingen niet toegestaan.Zeeuw schreef: Die God is van Eeuwigheid tot Eeuwigheid dezelfde. Daaraan hoeven we gelukkig nooit te twijfelen. In onszelf en rondom ons zien, geven altijd vrees, maar als we Hem mogen kennen, mogen we ook Eeuwige Verwachting hebben. En zullen we eens zeggen: ‘het was inderdaad een kleine verdrukking’.
Dat denk ik niet DIA-DIA- schreef:---knip--- Verdachtmakingen niet toegestaan.Zeeuw schreef: Die God is van Eeuwigheid tot Eeuwigheid dezelfde. Daaraan hoeven we gelukkig nooit te twijfelen. In onszelf en rondom ons zien, geven altijd vrees, maar als we Hem mogen kennen, mogen we ook Eeuwige Verwachting hebben. En zullen we eens zeggen: ‘het was inderdaad een kleine verdrukking’.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?