Haha wie weetLilian1975 schreef:De mannen evensong?HersteldHervormd schreef:Gaan er nog mensen naar de mannenzang Katwijk? Ik wel, heb er zin in!
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Haha wie weetLilian1975 schreef:De mannen evensong?HersteldHervormd schreef:Gaan er nog mensen naar de mannenzang Katwijk? Ik wel, heb er zin in!
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Norgen, maar het is uitverkocht. Tjonge, dat je dat nou van mij moet horenGeytenbeekje schreef:Wanneer is dat ?
Off-topic!HersteldHervormd schreef:Gaan er nog mensen naar de mannenzang Katwijk? Ik wel, heb er zin in!
Je hoeft echt niet zo geïrriteerd te doen hoor.Hendrikus schreef:Norgen, maar het is uitverkocht. Tjonge, dat je dat nou van mij moet horenGeytenbeekje schreef:Wanneer is dat ?
Het is vanavond hoorHendrikus schreef:Norgen, maar het is uitverkocht. Tjonge, dat je dat nou van mij moet horenGeytenbeekje schreef:Wanneer is dat ?
Pfoee, het spijt me ten zeerst, mensen lief!Augustienus schreef:Off-topic!HersteldHervormd schreef:Gaan er nog mensen naar de mannenzang Katwijk? Ik wel, heb er zin in!
Ook goed, maar nog steeds uitverkochtHersteldHervormd schreef:Het is vanavond hoorHendrikus schreef:Norgen, maar het is uitverkocht. Tjonge, dat je dat nou van mij moet horenGeytenbeekje schreef:Wanneer is dat ?
Het was mooiDDD schreef:Donderdag 13 februari 2020
Choral Evensong & Pub om 19 uur in de Domkerk Utrecht
Gezongen door het Kampen Boys Choir
o.l.v. Rintje te Wies
Muziek:
Introit: O Lord, give thy Holy Spirit – Thomas Tallis
Responses: Peter Nardone
Psalms: psalm 121 (Walford Davies) en 122 (Parratt)
Canticles: Stanford in C
Anthem: from the Six Biblical Songs – Stanford: A Song of Peace, gevolgd door Pray that Jerusalem.
Haha, k heb ijverig om me heen zitten spieden. Maar ik heb je niet herkend. K had een zwartwit geruite jas aan, voor het geval je me met terugwerkende kracht nog gaat herkennen.DDD schreef:Ja, dat was het zeker.
Er was dus een kans om jou te ontmoeten. Helaas wist ik niet wie jij was;-)
Ik was er met mijn moeder.