Ik sta niet negatief tegenover levensbeschrijvingen. Mijn betovergrootvader heeft ook zijn eigen levensbeschrijving geschreven. Daarom weet ik nu heel wat van hem af, wat ik anders niet zou weten. Later heeft J. Mastenbroek ook een levensbeschrijving over hem geschreven. Dat vind ik apart. Eigenlijk zou dat gevraagd moeten worden. Misschien wist hij niet dat er nog familie over was? Opeens zag ik foto's van mijn voorgeslacht in een boek, terwijl ik (en ook mijn ouders) die foto nog nooit gezien haddenTiberius schreef:Wat vind je precies vreemd? Die levensbeschrijving of het feit dat hij al gereed ligt voor publicatie, maar pas uitgegeven na het overlijden?Bezorgd schreef:johannes123 schreef:Zijn levensbeschrijving is al af. Mocht pas worden uitgegeven na zijn overlijden. Zelfde als met Ds. Mallan van de GGiN.GerGem schreef:In de tijd in Capelle a/d IJssel heeft er ook een dergelijk interview gestaan in de Schakel of Gezinsgids.
Misschien wordt dat eens opgenomen in de levensbeschrijving...
Ik blijf zoiets toch vreemd vinden.

Het is juist mooi dat ds. P. Blok zijn eigen levensbeschrijving geschreven heeft. Ook voor zijn kinderen en (achter)kleinkinderen.