Voorstellen
Re: Voorstellen
Voorstel is het ook niet echt
-
Daar kom je misschien nog wel achterGeytenbeekje schreef:Hoi, WelkomHersteldHervormd schreef:Dag allemaal,
Ik lees al een behoorlijk tijdje mee op het forum, eventjes getwijfeld, maar toch geregistreerd.
Zoals mijn naam als zegt, ik ben lid van de HHK. Dit betekent niet dat ik mij niet verwant voel met andere kerken.
Ik hoop op mooie en leerzame gesprekken.
Ik ben dat ook.
Mag ik weten in welke gemeente u zit ?

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-
Wat mis je?refo schreef:Voorstel is het ook niet echt
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Grutjes, bestond het ontbijt uit citroenen gemend met grapefruit?refo schreef:Voorstel is het ook niet echt

Grutjes met stroop schijnen ook lekker te zijn... maar nooit geproefd...Zeeuw schreef:Grutjes, bestond het ontbijt uit citroenen gemend met grapefruit?refo schreef:Voorstel is het ook niet echt

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Welkom.HersteldHervormd schreef:Dag allemaal,
Ik lees al een behoorlijk tijdje mee op het forum, eventjes getwijfeld, maar toch geregistreerd.
Zoals mijn naam als zegt, ik ben lid van de HHK. Dit betekent niet dat ik mij niet verwant voel met andere kerken.
Aangezien de HHKers in de regel niet de meest fanatieke kerkisten zijn, gaat dit prima lukken denk ik.

Ik denk dat je een man bent.
Goed dat je je twijfel hebt omgezet in een daad.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Is dat een grapje of serieus?
-
- Verbannen
Of zure pruimen.Zeeuw schreef:Grutjes, bestond het ontbijt uit citroenen gemend met grapefruit?refo schreef:Voorstel is het ook niet echt

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Welkom. Fijn dat je je verwant voelt met andere kerken.HersteldHervormd schreef:Dag allemaal,
GrutjesZeeuw schreef:Grutjes, bestond het ontbijt uit citroenen gemend met grapefruit?refo schreef:Voorstel is het ook niet echt
1. als bastaardvloek of uitroep. Vaak voorafgegaan door ach. Grutjes, ik moet naar huis. (Hans Koekoek: Louter onzin (ongedateerd). 2. moetje nog-/peultjes,heb je hier nog iets op te zeggen; die (opmerking) was raak. Ironisch gebruikt.
- Dodo
Het is handig als er bij het voorstellen ook wat informatie vrijkomt. Leeftijd, beroep/opleiding, persoonlijke omstandigheden, kerk, interesses, welk deel van het land. Het hoeft niet tot drie cijfers achter de komma, maar een beetje informatie is wel leuk.
Goedemorgen allemaal,
Al een tijdje (misschien al wel langer dan een jaar) lees ik mee op dit forum. Uiteindelijk heb ik onlangs besloten me toch aan te melden, omdat ik hoop en denk hier en daar wel een nuttige bijdrage te kunnen leveren.
Ik ben een man (zou je niet verwachten met zo'n naam hè
) en belijdend lid binnen de HHK in een gemeente op de Veluwe.
Leeftijd: 'begin 30'
Opleiding: talenstudie
Beroep: vertaler
Eventuele verdere vragen mag je in een persoonlijk bericht natuurlijk altijd stellen. Of ik alle vragen beantwoord, is een tweede
Ik hoop op mooie, nuttige en vruchtbare gesprekken!
Al een tijdje (misschien al wel langer dan een jaar) lees ik mee op dit forum. Uiteindelijk heb ik onlangs besloten me toch aan te melden, omdat ik hoop en denk hier en daar wel een nuttige bijdrage te kunnen leveren.
Ik ben een man (zou je niet verwachten met zo'n naam hè

Eventuele verdere vragen mag je in een persoonlijk bericht natuurlijk altijd stellen. Of ik alle vragen beantwoord, is een tweede

Welkom.
Nou je kunt best een vrouw zijn als Alpha en misschien zou je dan wel doopnaam Gerritje hebben.
Twee HHKers op 1 ochtend, moet niet gekker worden.
Nou je kunt best een vrouw zijn als Alpha en misschien zou je dan wel doopnaam Gerritje hebben.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Haha, ik hoop dat je je niet bedreigd voeltMara schreef:Welkom.

Ja, die mogelijkheid was er inderdaad. But no

Welkom.Gerrit35 schreef:Goedemorgen allemaal,
Ik ben een man (zou je niet verwachten met zo'n naam hè) en belijdend lid binnen de HHK in een gemeente op de Veluwe.