RF meeting in Zeeland
Re: RF meeting in Zeeland
Ik kan het me nauwelijks herinneren.
Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.
Toen nog wel.Tiberius schreef:Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.

-
- Verbannen
Wie is er opgeschoven? Jij of @Herman?Jongere schreef:Toen nog wel.Tiberius schreef:Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.Jantje schreef:Wie is er opgeschoven? Jij of @Herman?Jongere schreef:Toen nog wel.Tiberius schreef:Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.![]()
Er zijn heel wat forummers die ik wonderlijke schuivers heb zien maken, allerlei kanten op. De een wat onstuimiger dan de ander.
Maar zelf ben ik inderdaad ook niet meer dezelfde Jongere als 15 jaar geleden, toen ik me aanmeldde. Er ligt best een zoektocht tussen, waarin de forumdiscussies me overigens vaak zeer geholpen hebben. Al moet ik zeggen dat er vroeger over het algemeen wel meer inhoudelijke discussies gevoerd werden.
Refo en Hendrikus, twee die me zomaar te binnen schieten.Jongere schreef:Wie niet, denk ik wel eens.
-
- Verbannen
Ik ben heel blij dat je niet over @Jantje begint.Jongere schreef:Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.Jantje schreef:Wie is er opgeschoven? Jij of @Herman?Jongere schreef:Toen nog wel.Tiberius schreef:Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.![]()
Er zijn heel wat forummers die ik wonderlijke schuivers heb zien maken, allerlei kanten op. De een wat onstuimiger dan de ander.
Maar zelf ben ik inderdaad ook niet meer dezelfde Jongere als 15 jaar geleden, toen ik me aanmeldde. Er ligt best een zoektocht tussen, waarin de forumdiscussies me overigens vaak zeer geholpen hebben. Al moet ik zeggen dat er vroeger over het algemeen wel meer inhoudelijke discussies gevoerd werden.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Dit schreeuwt om een verklaring.Jongere schreef: Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.

Als we elkaar nog eens 'meeten' ergens, zal ik 'm geven.Ad Anker schreef:Dit schreeuwt om een verklaring.Jongere schreef: Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.

(Sorry, schimmig)
Jongere is na 15 jaar een oudere geworden. Z'n naam is enkel niet met de tijd mee gegaanJongere schreef: Maar zelf ben ik inderdaad ook niet meer dezelfde Jongere als 15 jaar geleden, toen ik me aanmeldde.
Opschuiven? Je staat voor iets of je waait met de waan van de dag mee. Misschien is dit te zwart-wit gezegd.
Ik weet niet of ik opgeschoven ben.... Wel wat veranderd, als ik me niet vergis. Er kunnen omstandigheden zijn die je dwingen om standpunt en identiteit sterker naar voren te brengen. Ik meen, als ik me niet vergis, dat dit forum me vaker in de verdediging drong, en daardoor vaak meer mijn eigen gevoel en overtuiging moest laten spreken. Niet zelden tegen mijn eigen wil.
Het is ook zo dat je wel eens wat uitgemolken wordt, of dat er woorden uit je mond getrokken worden. Ik vind dat zelf niet echt passend, maar goed, het gebeurt wel, en ook dat had invloed op een steeds meer op de punten te gaan staan, die voor mij niet opgeefbaar zijn.
Ik weet niet of ik opgeschoven ben.... Wel wat veranderd, als ik me niet vergis. Er kunnen omstandigheden zijn die je dwingen om standpunt en identiteit sterker naar voren te brengen. Ik meen, als ik me niet vergis, dat dit forum me vaker in de verdediging drong, en daardoor vaak meer mijn eigen gevoel en overtuiging moest laten spreken. Niet zelden tegen mijn eigen wil.
Het is ook zo dat je wel eens wat uitgemolken wordt, of dat er woorden uit je mond getrokken worden. Ik vind dat zelf niet echt passend, maar goed, het gebeurt wel, en ook dat had invloed op een steeds meer op de punten te gaan staan, die voor mij niet opgeefbaar zijn.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Waar een simpele vraag over aanwezigheid op een meeting toch toe kan leiden...
We zullen tijdens de meeting wel een spel organiseren met een lijn van links naar rechts. En dan vragen ‘waar stond u 15 jaar terug en waar staat u nu’.
We zullen tijdens de meeting wel een spel organiseren met een lijn van links naar rechts. En dan vragen ‘waar stond u 15 jaar terug en waar staat u nu’.

- Wandelende
- Inactief
Het is misschien nog steeds een frisse jongere.Piet Puk schreef:Jongere is na 15 jaar een oudere geworden. Z'n naam is enkel niet met de tijd mee gegaanJongere schreef: Maar zelf ben ik inderdaad ook niet meer dezelfde Jongere als 15 jaar geleden, toen ik me aanmeldde.
(~)
Lees je eigen posts dan nog maar eens naAd Anker schreef:Dit schreeuwt om een verklaring.Jongere schreef: Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.

Zeeuw schreef:Waar een simpele vraag over aanwezigheid op een meeting toch toe kan leiden...
Het is gewoon interessant. Iedereen maakt een ontwikkeling mee in de loop van de tijd.
Alleen zo'n forum maakt het inzichtelijk omdat oude meningen bewaard blijven.
Daarom is het goed om van tijd tot tijd van nick te wisselen

(Anders krijg je van die rare benamingen als ' de vroege of late Comrie, of de vroege of late Kersten, vroege of late Tiberius, Anker, Jongere of Zeeuw etc. )