Dan denk ik dat ik weet wie je bent. Nee,ik noem geen namen.Zeeuw schreef:Zou zomaar kunnen Piet.Piet Puk schreef:Werk je bij een gemeente, Zeeuw?Zeeuw schreef:Ik woon in Goes en werk in Barendrecht. Beide helemaal geen erg kleine plaatsen. Toch enkele reis met OV deur tot deur 1,75 uur. Auto 55 minuten. Dat is dus echt geen alternatief.Jantje schreef:
Vanuit jouw woonplaats, die niet centraal is gelegen, is het openbaar vervoer toch anders, @eilander.
RF meeting in Zeeland
Re: RF meeting in Zeeland
Er werken er hier meer voor een gemeente
Dat kan, maar iemand die in Goes woont, in Barendrecht werkt en waar ik weleens wat voor bij zie komen over reistijden... die werkt bij een gemeente.Boertje schreef:Er werken er hier meer voor een gemeente
Bijzonder dat iemand zichzelf Piet Puk noemt, wonend te Keteldorp en er vervolgens een sport van maakt om iemands identiteit te achterhalen.
Dat iemand zich Piet Puk noemt is bijzonder, dat iemand zich aanhanger noemt van Erskine is dat evenzo. Ik probeer niemands identiteit te achterhalen. Vraag enkel of diegene bij een gemeente werkt. So be it!Erskinees schreef:Bijzonder dat iemand zichzelf Piet Puk noemt, wonend te Keteldorp en er vervolgens een sport van maakt om iemands identiteit te achterhalen.
Precies. Hij leest de kaarten die hij bezorgt niet, hij kijkt alleen wat er op staat!Mannetje schreef:De echte PP is ook behoorlijk nieuwsgierig...
Dat ja!eilander schreef:Precies. Hij leest de kaarten die hij bezorgt niet, hij kijkt alleen wat er op staat!Mannetje schreef:De echte PP is ook behoorlijk nieuwsgierig...
Onze PP had geen treffender nickname kunnen kiezen.

- Niet meer zo actief -
En of er voldoende gefrankeerd iseilander schreef:Precies. Hij leest de kaarten die hij bezorgt niet, hij kijkt alleen wat er op staat!Mannetje schreef:De echte PP is ook behoorlijk nieuwsgierig...

Pas even op, voor je het weet, bezorg ik je post niet meer.Mannetje schreef:Dat ja!eilander schreef:Precies. Hij leest de kaarten die hij bezorgt niet, hij kijkt alleen wat er op staat!Mannetje schreef:De echte PP is ook behoorlijk nieuwsgierig...
Onze PP had geen treffender nickname kunnen kiezen. ;)
Toch is vissen naar de identiteit vervelend. Vorige week kreeg ik een pb van iemand die 'via via' gehoord meende te hebben wie ik was. Mensen wisselen dus blijkbaar met elkaar uit wie iemand zou kunnen zijn. Zelf anoniem aanwezig willen zijn op een forum maar wel gaan vissen wie een ander is. Nu was ik opeens nog iemand geworden ook, maar ik vermoed dat de echte iemand daar niet blij mee is.Piet Puk schreef:Dat kan, maar iemand die in Goes woont, in Barendrecht werkt en waar ik weleens wat voor bij zie komen over reistijden... die werkt bij een gemeente.Boertje schreef:Er werken er hier meer voor een gemeente
Laatst gewijzigd door Ditbenik op 12 mar 2019, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- J.C. Philpot
Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is. Vooral voor forummers die bijvoorbeeld een kerkelijke functie hebben kan het ongewenst zijn. Maar eigenlijk ook voor iedereen.Ditbenik schreef: Toch is vissen naar de identiteit vervelend. Vorige week kreeg ik een pb van iemand die 'via via' gehoord meende te hebben wie ik was. Mensen wisselen dus blijkbaar met elkaar uit wie iemand zou kunnen zijn. Zelf aankon neem willen zijn op een forum maar wel gaan vissen wie een ander is. Nu was ik opeens nog iemand geworden ook, maar ik vermoed dat de echte iemand daar niet blij mee is.
Tegelijkertijd herken ik het ook zelf dat ik het ook interessant vind om er achter te proberen komen wie mensen zijn. Van bepaalde personen (oa jij) weet ik de identiteit, maar ik zal dat niet aan de grote klok hangen. Dat zou ik zelf ook niet willen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Als je goed leest en verbanden weet te leggen, dan weet je op een gegeven moment van heel veel mensen de identiteit.
Misschien moeten we daar ook niet zo moeilijk over doen. Zelfs mensen waar je al heel wat PB contact mee hebt gehad, zijn soms erg gesteld op anonimiteit. Maar ik denk dat er hier niemand meer is die volledig anoniem is, zeker bij modteam niet.
Een nicknaam is er vooral voor nietpostende meelezers.
Misschien moeten we daar ook niet zo moeilijk over doen. Zelfs mensen waar je al heel wat PB contact mee hebt gehad, zijn soms erg gesteld op anonimiteit. Maar ik denk dat er hier niemand meer is die volledig anoniem is, zeker bij modteam niet.
Een nicknaam is er vooral voor nietpostende meelezers.
Eens met Bezorgd. Maar het uitwisselen van namen vind ik echt niet kunnen.
Ik weet wie je bent, je bent ikDitbenik schreef:Toch is vissen naar de identiteit vervelend. Vorige week kreeg ik een pb van iemand die 'via via' gehoord meende te hebben wie ik was. Mensen wisselen dus blijkbaar met elkaar uit wie iemand zou kunnen zijn. Zelf anoniem aanwezig willen zijn op een forum maar wel gaan vissen wie een ander is. Nu was ik opeens nog iemand geworden ook, maar ik vermoed dat de echte iemand daar niet blij mee is.Piet Puk schreef:Dat kan, maar iemand die in Goes woont, in Barendrecht werkt en waar ik weleens wat voor bij zie komen over reistijden... die werkt bij een gemeente.Boertje schreef:Er werken er hier meer voor een gemeente
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?