Zo kom je wel weer op nr 1 Jan. Schrijf dan direct wat de strekking was en waarom je het mooi vond. Dan hoef ik dat niet te vragenJantje schreef:Een mooi interview met ds. A. Schot vandaag in de krant.

Zo kom je wel weer op nr 1 Jan. Schrijf dan direct wat de strekking was en waarom je het mooi vond. Dan hoef ik dat niet te vragenJantje schreef:Een mooi interview met ds. A. Schot vandaag in de krant.
Hij is voorzitter van de stichting Gereformeerd Erfgoed, en in dat kader is er een interview met hem over de verschijning van het boek "De Kruistriomf van Vorst Messías", geschreven door ds. Abraham Hellenbroek. Dit is een integrale uitgave van het origineel, en dus uitgebracht door de stichting Gereformeerd Erfgoed.Zeeuw schreef:Zo kom je wel weer op nr 1 Jan. Schrijf dan direct wat de strekking was en waarom je het mooi vond. Dan hoef ik dat niet te vragenJantje schreef:Een mooi interview met ds. A. Schot vandaag in de krant.
Even los van het interview maar wát een hoop taken heeft deze dominee. Deputaatschap Israel, Gereformeerd Erfgoed, docent Th. S., een reusachtige gemeente. Ik vergeet ongetwijfeld iets. En dan verschijnen er ook nog vele boeken en artikelen van hem.Jantje schreef:Hij is voorzitter van de stichting Gereformeerd Erfgoed, en in dat kader is er een interview met hem over de verschijning van het boek "De Kruistriomf van Vorst Messías", geschreven door ds. Abraham Hellenbroek. Dit is een integrale uitgave van het origineel, en dus uitgebracht door de stichting Gereformeerd Erfgoed.Zeeuw schreef:Zo kom je wel weer op nr 1 Jan. Schrijf dan direct wat de strekking was en waarom je het mooi vond. Dan hoef ik dat niet te vragenJantje schreef:Een mooi interview met ds. A. Schot vandaag in de krant.
Blijkbaar een man met energie, capaciteiten en de mogelijkheid om zijn aandacht goed over diverse zaken te verdelen.Roeline schreef: Even los van het interview maar wát een hoop taken heeft deze dominee. Deputaatschap Israel, Gereformeerd Erfgoed, docent Th. S., een reusachtige gemeente. Ik vergeet ongetwijfeld iets. En dan verschijnen er ook nog vele boeken en artikelen van hem.
Wie zegt dat dat goed is?Mannetje schreef:Blijkbaar een man met energie, capaciteiten en de mogelijkheid om zijn aandacht goed over diverse zaken te verdelen.Roeline schreef: Even los van het interview maar wát een hoop taken heeft deze dominee. Deputaatschap Israel, Gereformeerd Erfgoed, docent Th. S., een reusachtige gemeente. Ik vergeet ongetwijfeld iets. En dan verschijnen er ook nog vele boeken en artikelen van hem.
Hier meer over deze avond.Jantje schreef:Hij is voorzitter van de stichting Gereformeerd Erfgoed, en in dat kader is er een interview met hem over de verschijning van het boek "De Kruistriomf van Vorst Messías", geschreven door ds. Abraham Hellenbroek. Dit is een integrale uitgave van het origineel, en dus uitgebracht door de stichting Gereformeerd Erfgoed.Zeeuw schreef:Zo kom je wel weer op nr 1 Jan. Schrijf dan direct wat de strekking was en waarom je het mooi vond. Dan hoef ik dat niet te vragenJantje schreef:Een mooi interview met ds. A. Schot vandaag in de krant.
Ik las het. De foto is ook mooi. Ik moest denken wat een van onze oude dominees zei, toen het ging over de foto's die in de consistorie hangen.Jantje schreef:Een mooi interview met ds. A. Schot vandaag in de krant.
Ik zie de afbeelding niet.Jeremiah schreef:Hier meer over deze avond.Jantje schreef:Hij is voorzitter van de stichting Gereformeerd Erfgoed, en in dat kader is er een interview met hem over de verschijning van het boek "De Kruistriomf van Vorst Messías", geschreven door ds. Abraham Hellenbroek. Dit is een integrale uitgave van het origineel, en dus uitgebracht door de stichting Gereformeerd Erfgoed.Zeeuw schreef:Zo kom je wel weer op nr 1 Jan. Schrijf dan direct wat de strekking was en waarom je het mooi vond. Dan hoef ik dat niet te vragenJantje schreef:Een mooi interview met ds. A. Schot vandaag in de krant.
Inderdaad heel veel energie, zoveel dat er geen energie meer is om consulent van Genemuiden te blijven nu ze vacant worden.Mannetje schreef:Blijkbaar een man met energie, capaciteiten en de mogelijkheid om zijn aandacht goed over diverse zaken te verdelen.Roeline schreef: Even los van het interview maar wát een hoop taken heeft deze dominee. Deputaatschap Israel, Gereformeerd Erfgoed, docent Th. S., een reusachtige gemeente. Ik vergeet ongetwijfeld iets. En dan verschijnen er ook nog vele boeken en artikelen van hem.
De vraag die je wist die ging komenJantje schreef:Wie wordt dan de nieuwe consulent?
Jongens en meisjes, wat is er de laatste weken een taalverloedering aangaande #enigste.Jantje schreef:Gezien de omstandigheden van ds. Heijkamp, is ds. Tuinier de enigste van de classisgemeenten die ervoor in aanmerking zou komen, lijkt mij tenminste. Maar ik acht de kans ook aanwezig dat het iemand van buiten de classis Kampen wordt.