Jeschurun schreef:Je vergeet:
Donderdag 31-01-2019 - Hendrik-Ido-Ambacht - Ds. J.M.D. de Heer (Zendingsdienst)

Jeschurun schreef:Je vergeet:
Donderdag 31-01-2019 - Hendrik-Ido-Ambacht - Ds. J.M.D. de Heer (Zendingsdienst)
Ik ga het goede gebruik overnemen. Dank!pierre27 schreef:Zijn jullie directe familie van elkaar?refo schreef:Ja, er waren veel Atheners aanwezig.Posthoorn schreef:Gisteren een weekdienst gehoord van ds. M.T. al-Chalabi, in het kader van Bijzondere Noden. Alleen niets over bijzondere noden gehoord.
Het was aardig druk, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig naar deze predikant.
Het antwoord is me per PB gegeven. Ik vroeg het even omdat er een gemeenschappelijke verzuring waar te nemen was.Herman schreef:Hoeveelste graad zou je willen weten?
Ik heb mijn 2e vraag verwijderd. Ik hou van vissen maar dan wel op zee:)eilander schreef:Het is hier een goed gebruik om niet naar elkaars identiteit te zitten vissen.
We hebben allemaal wat...helma schreef:Ach.. Zijn we niet allen broeders en zusters
Ja preciesMannetje schreef:We hebben allemaal wat...helma schreef:Ach.. Zijn we niet allen broeders en zusters
Hoe bedoel je Helma?helma schreef:Ach.. Zijn we niet allen broeders en zusters
Nee? Dat is erg...Herman schreef:Maar niet van hetzelfde huis.