Haha. Was dat maar waar DIA. Dit is een eigentijds gebouw in een foeilelijke kleur. Waarschijnlijk om de aandacht vooral binnen te houden..-DIA- schreef:Ik zie dat mooie laatgotische gemeentehuis van Middelburg in mijn gedachten... een gokje vanzelf, en meer hoef ik ook niet te weten.Zeeuw schreef:Een gemeentehuis waar sneeuw op ligt.
Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Lelijker dan die blokkendoos in Rijssen kan uw gemeentehuis niet zijn.Zeeuw schreef:Haha. Was dat maar waar DIA. Dit is een eigentijds gebouw in een foeilelijke kleur. Waarschijnlijk om de aandacht vooral binnen te houden..-DIA- schreef:Ik zie dat mooie laatgotische gemeentehuis van Middelburg in mijn gedachten... een gokje vanzelf, en meer hoef ik ook niet te weten.Zeeuw schreef:Een gemeentehuis waar sneeuw op ligt.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gemeentehuis van Hardenberg wel eens gezien? Dat is uitgeroepen tot het lelijkste gebouw van Nederland...-DIA- schreef:Lelijker dan die blokkendoos in Rijssen kan uw gemeentehuis niet zijn.Zeeuw schreef:Haha. Was dat maar waar DIA. Dit is een eigentijds gebouw in een foeilelijke kleur. Waarschijnlijk om de aandacht vooral binnen te houden..-DIA- schreef:Ik zie dat mooie laatgotische gemeentehuis van Middelburg in mijn gedachten... een gokje vanzelf, en meer hoef ik ook niet te weten.Zeeuw schreef:Een gemeentehuis waar sneeuw op ligt.
https://www.ad.nl/cultuur/pisgeel-gemee ... ~ade1397d/
~~Soli Deo Gloria~~
Ik zit ziek thuis en kijk met genoegen naar de dwarrelende sneeuw
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
-
Na een uur in de sneeuw te hebben gewandeld, lekker erwtensoep eten en naar de sneeuwvlokken kijken
Heel opvallend in ieder geval. We zijn er pas nog langs gereden. Over smaak valt niet te twisten, maar het is ook niet mijn smaak.Hendrikus schreef:Gemeentehuis van Hardenberg wel eens gezien? Dat is uitgeroepen tot het lelijkste gebouw van Nederland...-DIA- schreef:
Lelijker dan die blokkendoos in Rijssen kan uw gemeentehuis niet zijn.
https://www.ad.nl/cultuur/pisgeel-gemee ... ~ade1397d/
Overigens, on-topic: Hele fijne motsneeuw komt hier momenteel naar beneden... Het daalt neer op de straten der stad, op de mensen die wandelen en fietsen in de stad, op de geparkeerde en rijdende auto's, en ik veronderstel zelfs (hoewel ik dat niet kan zien) ook op het stadhuis, dat overigens na de fusie met Holten geen stadhuis meer is, maar een gemeentehuis.
-
- Verbannen
Dat zou ook het gemeentehuis in een aangrenzende gemeente kunnen zijn...Zeeuw schreef:Haha. Was dat maar waar DIA. Dit is een eigentijds gebouw in een foeilelijke kleur. Waarschijnlijk om de aandacht vooral binnen te houden..-DIA- schreef:Ik zie dat mooie laatgotische gemeentehuis van Middelburg in mijn gedachten... een gokje vanzelf, en meer hoef ik ook niet te weten.Zeeuw schreef:Een gemeentehuis waar sneeuw op ligt.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Vertel eens welke je bedoelt. Ik woon in Goes. Dat heeft zeker niet de schoonheidsprijs. Het oude stadhuis overigens wel. Maar ik werk ver buiten mijn woonplaats.Jantje schreef:Dat zou ook het gemeentehuis in een aangrenzende gemeente kunnen zijn...Zeeuw schreef:Haha. Was dat maar waar DIA. Dit is een eigentijds gebouw in een foeilelijke kleur. Waarschijnlijk om de aandacht vooral binnen te houden..-DIA- schreef:Ik zie dat mooie laatgotische gemeentehuis van Middelburg in mijn gedachten... een gokje vanzelf, en meer hoef ik ook niet te weten.Zeeuw schreef:Een gemeentehuis waar sneeuw op ligt.
Wat is het nu precies Goes of Hoes?Zeeuw schreef:Vertel eens welke je bedoelt. Ik woon in Goes. Dat heeft zeker niet de schoonheidsprijs. Het oude stadhuis overigens wel. Maar ik werk ver buiten mijn woonplaats.Jantje schreef:Dat zou ook het gemeentehuis in een aangrenzende gemeente kunnen zijn...Zeeuw schreef: Haha. Was dat maar waar DIA. Dit is een eigentijds gebouw in een foeilelijke kleur. Waarschijnlijk om de aandacht vooral binnen te houden..
Anekdote: Een bekende dominee moest eens het verschil duidelijk maken tussen goud en hout... Nou dat was voor hem best moeilijk.
Voor mij Goes. Voor,het gros van mijn familie Hoes.-DIA- schreef:Wat is het nu precies Goes of Hoes?Zeeuw schreef:Vertel eens welke je bedoelt. Ik woon in Goes. Dat heeft zeker niet de schoonheidsprijs. Het oude stadhuis overigens wel. Maar ik werk ver buiten mijn woonplaats.Jantje schreef:Dat zou ook het gemeentehuis in een aangrenzende gemeente kunnen zijn...Zeeuw schreef: Haha. Was dat maar waar DIA. Dit is een eigentijds gebouw in een foeilelijke kleur. Waarschijnlijk om de aandacht vooral binnen te houden..
Anekdote: Een bekende dominee moest eens het verschil duidelijk maken tussen goud en hout... Nou dat was voor hem best moeilijk.
-
- Verbannen
Als ik plat praat met iemand, zeg ik ook gerust 'Hoes'. Maar meestal is het toch 'Goes'.
Overigens is het wel waar dat we hier in Zeeland de 'h' vaak uitspreken als er een 'g' staat.
Overigens is het wel waar dat we hier in Zeeland de 'h' vaak uitspreken als er een 'g' staat.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Ach, hier op een ander eiland in Zeeland zeggen we ook gewoon 'Hoes'Jantje schreef:Als ik plat praat met iemand, zeg ik ook gerust 'Hoes'. Maar meestal is het toch 'Goes'.

Das jaloezie waarschijnlijk...kerkganger schreef:Ach, hier op een ander eiland in Zeeland zeggen we ook gewoon 'Hoes'Jantje schreef:Als ik plat praat met iemand, zeg ik ook gerust 'Hoes'. Maar meestal is het toch 'Goes'.

Beterschap!liz boer schreef:Ik zit ziek thuis en kijk met genoegen naar de dwarrelende sneeuw
In het durp waar ik vedaan kom zegge we gewun hus. Niks gin grozzegheid der bij. En jeloers oek nie.Zeeuw schreef:Das jaloezie waarschijnlijk...kerkganger schreef:Ach, hier op een ander eiland in Zeeland zeggen we ook gewoon 'Hoes'Jantje schreef:Als ik plat praat met iemand, zeg ik ook gerust 'Hoes'. Maar meestal is het toch 'Goes'.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?