De mijne. En ja ik was goed boos. Maar als ik de reacties hierna lees over oa het gedraai van van der Staaij (wel/niet ondertekend) en dat er meerdere mensen zijn die de hele verklaring ongelukkig vinden geformuleerd blijf ik bij waar ik mee begon: wat je zaait zal je oogsten. Dus ik ben benieuwd hoe het bij Jinek vanavond eraan toe gaat.Wandelende schreef:Je zou zo in dienst kunnen bij een doorsnee seculiere media. Wat is dit voor een reactie?Calvin schreef:Meen je dat nou?eilander schreef:Bij zoveel seculiere vijandschap zouden alle liefhebbers van Gods Woord de gelederen moeten sluiten.
De hele ophef kun je samenvatten als volgt:
Wat je zaait zal je oogsten.
Ik heb met verbijstering het nieuws gevolgd. Afgezien dat er met de verklaring zelf zoveel mis is dat je het rustig een vod kan noemen vind ik het bizar hoe de ondertekenaars op zaterdag de boel gaan versturen en zich zondag achter de kerkmuren schuil houden. Laf gewoon.
En als je het interview van de NOS naluistert met initiatiefnemer meneer Klaassen wordt ik echt boos. 'Nee, het gaat niet om tegen homo's te zijn maar we willen voor onze achterban duidelijkheid bieden.' Hou dan je verklaring achter je veilige kerkmuur! Het is van de zotte om zo geen verantwoordelijkheid willen nemen voor wat je doet. Hetzelfde geld voor dhr. van der Staaij met zijn nietszeggende verklaring op maandagochtend. Beschamend.
Nee, laten we als Christenen de gelederen sluiten en dit soort opruiende verklaringen met de ondertekenaars lekker zwemmen in de terechte seculiere ophef.
Oja. Als het OM gaat bekijken of de Verklaring strafbaar is moet je als initiatiefnemers en ondertekenaars helemaal eens gaan afvragen waar je mee bezig bent.
Kortom: alleen maar verliezers.