Refoforum meeting?Roos2018 schreef:Een half uurtje per week onder de zonnebank zou ook goed kunnen helpen.Piet Puk schreef: Is een vitamine D-probleempje, waardoor ik van de kaart ben

Refoforum meeting?Roos2018 schreef:Een half uurtje per week onder de zonnebank zou ook goed kunnen helpen.Piet Puk schreef: Is een vitamine D-probleempje, waardoor ik van de kaart ben
Beste @Zeeuw, die RFmeeting zou je het beste dan in een zonnebankcentrum kunnen houden, want helaas voor jou: ik heb geen zonnebank.Zeeuw schreef:Refoforum meeting?Roos2018 schreef:Een half uurtje per week onder de zonnebank zou ook goed kunnen helpen.Piet Puk schreef: Is een vitamine D-probleempje, waardoor ik van de kaart ben
Kun je heel simpel huren..Roos2018 schreef:Beste @Zeeuw, die RFmeeting zou je het beste dan in een zonnebankcentrum kunnen houden, want helaas voor jou: ik heb geen zonnebank.Zeeuw schreef:Refoforum meeting?Roos2018 schreef:Een half uurtje per week onder de zonnebank zou ook goed kunnen helpen.Piet Puk schreef: Is een vitamine D-probleempje, waardoor ik van de kaart ben
Ik wil best tegen/met je spelen maar dan moet ik of jij wel weten wat je naam is.Orchidee schreef:[quote="Dodo")
Er kan nog wel wat bij, dus als iemand zin heeft in Wordfeud... kom maar op.
Is dat een gebruikersnaam? Kon hem niet vindenaline1984 schreef:@pietje puk: een tip: Sharm-el-Sheikh
Daar vergis jij je in.aline1984 schreef:orchidee heet anja
En huidkanker.aline1984 schreef:nee, toeristische stad in Egypte met veel zon = vitamine d
Waarom zou je dat melden?aline1984 schreef:orchidee heet anja
Je zit er naast.aline1984 schreef:dat is mogelijk. volgens mij heet ze anja en is ze net als ik geboren in riessn? of zit ik er nu naast?
Ik heb er ergens mijn twijfels bij... Ik weet niet waarom, er ergens ook wel. Maar dat is nogal vaag.aline1984 schreef:dat is mogelijk. volgens mij heet ze anja en is ze net als ik geboren in riessn? of zit ik er nu naast?