Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Bij IKEA kun je vast wel voor weinig geld een kast kopen voor al die dubbele spullen...
- Niet meer zo actief -
Musjes die een huis gevonden hebben.
Wat hebben ze, met z'n tweeën, maar een klein plekje nodig, zeg!

Ontroerend.Vagari schreef:Musjes die een huis gevonden hebben.Wat hebben ze, met z'n tweeën, maar een klein plekje nodig, zeg!

Ik heb juist afgelopen zondag een preek beluisterd over Psalm 84, de mus en de zwaluw.
Het musje is een klein saai vogeltje, ze waren vroeger niets waard. Je kocht ze op de markt voor een paar penninkjes.
Maar de Heere kent hen allemaal.
Daar gaat een rijke troost van uit.
Dan kijk je heel anders naar de vogeltjes die op de pindakaas afkomen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
En daarvan zegt een Oud Boek: er zal er niet eentje van het dak vallen... zonder de wil van uw hemelse Vader.Vagari schreef:Musjes die een huis gevonden hebben.Wat hebben ze, met z'n tweeën, maar een klein plekje nodig, zeg!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zelfs de mus vindt een huis en ze legt haar jongen neer bij Uw altaren.... mooi he.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Al vanaf vanmorgen vroeg een geregelde milde regen. Wat een zegen voor mijn gortdroge (moes)tuin en voor alle boeren die hier bijna nonstop aan het beregenen waren. Alle regentonnen helemaal leeg, en nu heerlijk regen.
De was die aan de lijn hangt en al droog is
de torens in Rotterdam met enorme regenwolken erboven!
Een heldere en krachtige zon, die door haar sterke en kracht dit vertrek in toenemende mate verwarmd, tot een niet meer zo zeer aangenaam aanvoelende omgeving.
Een pak sneeuw.
Blijkbaar was het toen warm. Zo kunnen we het toch beschouwen als een bewijs van het woord dat hitte en koude, zomer en winter doorgaan, tot er geen tijd meer zal zijn.-DIA- schreef:Een heldere en krachtige zon, die door haar sterke en kracht dit vertrek in toenemende mate verwarmd, tot een niet meer zo zeer aangenaam aanvoelende omgeving.
Ik hoorde (even tussendoor) ds. Lamain eens zeggen: Het is nog een zegen als het zomer is in de zomer en winter in de winter.
- Lilian1975
Aanvankelijk een lucht met veel blauw. Nu bewolkt en de straat begint wit te kleuren. Vlokjes beginnen ook meer vlokken te worden.Ad Anker schreef:Een pak sneeuw.
Heb zin om straks door sneeuwlandschap biesbosch te lopen. Helaas huisarrest vanwege bezorging etc.
- Dodo
Een fijn sneeuwtje hier. Prachtig!
Een gemeentehuis waar sneeuw op ligt.
Ik zie dat mooie laatgotische gemeentehuis van Middelburg in mijn gedachten... een gokje vanzelf, en meer hoef ik ook niet te weten.Zeeuw schreef:Een gemeentehuis waar sneeuw op ligt.