Misschien heb ik alles wel gedroomd deze week. En die keren daarvoor ook. En lees ik ook niet wat ik lees.samanthi schreef: Jij noemde dingen die niet wekelijks waren zomaar een greep schreef je, nou dat was niet wekelijks.
Nee niet alles komt in het nieuws, maar je kunt overdrijven. Net of het hier wild west is.
Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: RE: Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Re: RE: Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Ik woon in Rotterdam heb zelfs in het oude westen gewoond en zie er niets van. Een van mijn kinderen heeft in een wijk gewoond waar er wel iedere dag wel iets was.Mara schreef:Misschien heb ik alles wel gedroomd deze week. En die keren daarvoor ook. En lees ik ook niet wat ik lees.samanthi schreef: Jij noemde dingen die niet wekelijks waren zomaar een greep schreef je, nou dat was niet wekelijks.
Nee niet alles komt in het nieuws, maar je kunt overdrijven. Net of het hier wild west is.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
De buren hebben nog steeds een kerstboom op het terras staan. Inklusief verlichting. Toen ik vanmorgen naar buiten keek, waande ik me in december.
Wat een kadootje in Maart.

Wat een kadootje in Maart.
Een boom.stuk van een lantarenpaal/lucht.En dak van een huis 

En nu wat verwacht ik o HEERE, mijn hoop die is op U.Psalm 39.V.8
-
Nog steeds(ondanks de sneeuw op het ijs en temperatuur boven nul) schaatsende mensen hiervoor op de singel.
Als vanaf woensdag is het een drukte van belang! Maar vandaag de laatste dag vrees ik.
Als vanaf woensdag is het een drukte van belang! Maar vandaag de laatste dag vrees ik.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
De vlag. Schoon en gestreken.
Ik hang hem alleen buiten als het de hele dag droog blijft.
Ik heb een paar keer zo'n natte kledder naar binnen moeten halen, dat was niet prettig.
Ik heb een paar keer zo'n natte kledder naar binnen moeten halen, dat was niet prettig.
Een groots en spetterend en knallend vuurwerk. Vanaf mijn balkon goed te zien.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
't Is maar goed dat niet iedereen zo pietluttig is. Dat zou toch een bijzonder onfeestelijk straatbeeld geven.Mara schreef:De vlag. Schoon en gestreken.
Koop eens een moderne. Hoef je nooit te strijken en nat wordt die ook niet echt.
Wat is een moderne?
Polyester. Dat wordt nooit een natte kledder. Het water loopt er zo vanaf.Klavart schreef:Wat is een moderne?
2,95 las ik in een folder, dus voor de prijs hoef je het niet te latenrefo schreef:Polyester. Dat wordt nooit een natte kledder. Het water loopt er zo vanaf.Klavart schreef:Wat is een moderne?

Die vlag heeft mijn vader nog voor ons gemaakt.Terri schreef: 2,95 las ik in een folder, dus voor de prijs hoef je het niet te laten
Veel groen, vanuit het vakantiehuisraam.
Dat is dan kostbaar Mara, zou ik zeker niet vervangen!Mara schreef:Die vlag heeft mijn vader nog voor ons gemaakt.Terri schreef: 2,95 las ik in een folder, dus voor de prijs hoef je het niet te laten
Koop die van 2.95 erbij. Als er mooi weer verwacht wordt, hang je die van je vader op; anders de moderne.Mara schreef:Die vlag heeft mijn vader nog voor ons gemaakt.Terri schreef: 2,95 las ik in een folder, dus voor de prijs hoef je het niet te laten