vers 29 van je nickname.Jesaja40 schreef:Moedeloos"t Zij ik, mijn God, bij dag moog' bitter klagen, Gij antwoordt niet; 't Zij ik des nachts moog' kermen"
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
-
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]
☺
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Matthew Henry
Het is niet hopeloos al ben je moedeloos. Maar je bent je aangename leventje kwijt. Dan kan 't juist wel eens goed gaan!Jesaja40 schreef:Moedeloos![]()
Ds. J. W. Kersten
Jeremiah.. Jesaja
Waarom eigenlijk die namen als nickname gekozen?
Waarom eigenlijk die namen als nickname gekozen?
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
Matthew Henry
Matthew Henry

Er is een papieren zakdoekje de wasmachine ingegaan, bij de donkerblauwe was.
Tweemaal een spoelprogramma gedraaid, maar nog steeds witte pluizen.
Dat wordt uitkloppen, uitkloppen...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik snap het, en bij ondervinding ook, vanmorgen nog. Het verschil is dan dat het hier keukenkastjes betrof waar ik mijn hoofd flink aan stootte..... En.. (ik weet niet of dat waar is) een ezel stoot zich in 't gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen. De praktijk is toch wel eens anders.Orchidee schreef:Ikea plakrollers zijn ook ideaal voor zulke "ongelukjes".
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
O echt? Ik heb wel een paar plakrollers, maar dan moet de was toch eerst droog zijn?Orchidee schreef:Ikea plakrollers zijn ook ideaal voor zulke "ongelukjes".
Het zal vast geen Tempo zakdoekje geweest zijn, tis echt een sneeuwtapijt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik gebruik veel de plakroller.
Heb er boven en beneden een paar staan, ook ideaal voor kattenharen!
Heb er ook altijd een naast me staan als ik strijk en vouw voor pluisjes, haren oid
Wel op droge stof gebruiken idd
Heb er boven en beneden een paar staan, ook ideaal voor kattenharen!
Heb er ook altijd een naast me staan als ik strijk en vouw voor pluisjes, haren oid

Wel op droge stof gebruiken idd

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Van een 'Tukker' naar een Ezel...-DIA- schreef:Ik snap het, en bij ondervinding ook, vanmorgen nog. Het verschil is dan dat het hier keukenkastjes betrof waar ik mijn hoofd flink aan stootte..... En.. (ik weet niet of dat waar is) een ezel stoot zich in 't gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen. De praktijk is toch wel eens anders.Orchidee schreef:Ikea plakrollers zijn ook ideaal voor zulke "ongelukjes".

Zou Hendrikus er ook last van hebben? Als zijn muziek wat 'draaierig' wordt....

Matthew Henry
Matthew Henry
mijn stemming is niet moedeloos maar gewoon ontzettend vrolijkJeremiah schreef:Het is niet hopeloos al ben je moedeloos. Maar je bent je aangename leventje kwijt. Dan kan 't juist wel eens goed gaan!Jesaja40 schreef:Moedeloos![]()
Ds. J. W. Kersten

en dat mag ook
Onderscheid geestelijke moedeloosheid van je gewone menselijke moedelossheid!
De waarheid is hard
Onderscheid gewone vreugde van geestelijke vreugde.
Maar zolang gewone vreugde je werkelijk dankbaar maakt is er niets mis mee.
- Niet meer zo actief -
je hebt gelijk hoor Mannetje.Mannetje schreef:Onderscheid gewone vreugde van geestelijke vreugde.
want aardse vreugde is fijn maar ook vergankelijk
en dus moet het ons op de juiste plek brengen: in (dank)gebed ten opzichte van de Heere God. Hem danken voor de vreugde, Hem bidden om zegeningen + hulp voor in de toekomst
De waarheid is hard
Als je geen ezel bent, stoot je je vaker.-DIA- schreef:Ik snap het, en bij ondervinding ook, vanmorgen nog. Het verschil is dan dat het hier keukenkastjes betrof waar ik mijn hoofd flink aan stootte..... En.. (ik weet niet of dat waar is) een ezel stoot zich in 't gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen. De praktijk is toch wel eens anders.Orchidee schreef:Ikea plakrollers zijn ook ideaal voor zulke "ongelukjes".
je moet je ook wel eens stoten
want: "Als je fouten maakt, doe dat dan professioneel" zegt een spreuk. en van fouten leer je voor in het toekomende.
want: "Als je fouten maakt, doe dat dan professioneel" zegt een spreuk. en van fouten leer je voor in het toekomende.
De waarheid is hard