Voorstellen
Voorstellen
Goedemiddag,
Ik zal me even voorstellen. Ik lees al een tijdje mee en zal vanaf nu zo af en toe wat posten!
Ik woon in het westen van het land in een grote stad.
Ik zal me even voorstellen. Ik lees al een tijdje mee en zal vanaf nu zo af en toe wat posten!
Ik woon in het westen van het land in een grote stad.
Sol Justitia Illustra Nos
Re: Voorstellen
Welkom en een goede tijd hier!
Welkom op het forum.WDT schreef:Goedemiddag,
Ik ook.WDT schreef:Ik woon in het westen van het land in een grote stad.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Welkom en ... ik ookMara schreef:Welkom op het forum.WDT schreef:Goedemiddag,
Ik zal me even voorstellen. Ik lees al een tijdje mee en zal vanaf nu zo af en toe wat posten!Ik ook.WDT schreef:Ik woon in het westen van het land in een grote stad.

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Welkom @WDT!
Ik kom ook uit het Westen, onder de rook van Rotterdam
Ik kom ook uit het Westen, onder de rook van Rotterdam

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik kom weer even neuzen...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gezellig @Albion!
Lang geleden!

Lang geleden!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Goedenavond, ook ik lees (dat vooral) mee en schrijf af en toe eens wat. Ook ik ben Westerling, niet stads, wel van onder de rook van de rook van Rotterdam.
Ha Roeline, ook welkom!
Gezellig!
Gezellig!

Zeg dat! Ik ben wel van plan om wat regelmatiger in te loggen.Orchidee schreef:Gezellig @Albion!![]()
![]()
Lang geleden!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hallo,
Ik ben Roos, 34 jaar en woon in het zuiden van het land.
Ik ben Roos, 34 jaar en woon in het zuiden van het land.
Nu pas ontdek ik dit topic. Ik ben al langere tijd meelezer en heb me pas geregistreerd vanwege het orgelmuziektopic. Ik woon in het midden van het land, ben breed geïnteresseerd en hou van drop.
Katjes of Auto?Protegé schreef:Nu pas ontdek ik dit topic. Ik ben al langere tijd meelezer en heb me pas geregistreerd vanwege het orgelmuziektopic. Ik woon in het midden van het land, ben breed geïnteresseerd en hou van drop.

Welkom overigens!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Allemaal welkom hoor!