LEUK, om zoiets te lezen! Ik had altijd meer het idee dat ge een heer van stand waart, gestoken in driedelig grijs.. Maar ik heb me daarin al vaker vergist.aggieoudje schreef:Al 1,5 jaar op dit forum maar mezelf nooit echt voorgesteld!
Ik ben Agnes, 33 jaar, single en al bijna 14 jaar werkzaam in de Kinderopvang (kdv). Overigens doe ik dit na half jaartje werkeloosheid sinds bijna een half jaar bij een organisatie met een christelijke identiteit.
Kinderen hebben mijn hart en ik vind het heerlijk om voor ze te zorgen en ze te helpen in hun ontwikkeling van baby naar kleuter!
Mijn hele leven al lid van de Herv. Wijkgemeente van Bijzondere aard te Krimpen a/d IJssel.
Dooplid en sinds Pasen 2011 Belijdend lid.
Een gemeente met 2 kerkgebouwen en 2 wijkpredikanten. Momenteel al ruim 2 jaar een vacature in wijk Noord en vanaf as. sept. zal ook wijk Zuid vacant zijn.
Ik ben geen prater en discusseren is helemaal niet mijn ding dus zal je mij in de discussies niet vaak terug vinden! Maar ik vind het wel leuk om alle positieve, blije en mooie dingen te lezen en er ook soms mijn bijdrage aan te leveren.

Je systematische publicaties bij "waar ging de preek zondag over" vind ik altijd netjes, ordelijk en verzorgd eruitzien, en dat met een zeer beperkte mogelijkheid om qua lay-out hier iets moois te maken! Mijn complimenten!