Orchidee schreef:Is JEMAKO net zo goed als HARA en net zo duur?
Hara heb ik nooit gebruikt dus kan helaas niet vergelijken. Ik ben via via in aanraking gekomen met Jemako, diverse dingen aangeschaft en ben inmiddels "fan". (Weet niet of ik hier een link mag plaatsen, maar voor Jemakoproducten en prijzen kan je kijken op https://www.jemako.com/nl/onze_producten/
Daar kan je een boekje aanklikken en vervolgens de producten en prijzen zien.)
Toch dweil ik liever nog gewoon met een dweil en een emmer sop ( zonder stok). heb het idee dat je dan veel beter de vloer schoon krijgt. Of ben ik de enige die dit nog doet?
Ik heb ook een mop aan een stok, en een bijpassende emmer. Geen dure, wel fijn om mee te werken. Dweilen op de knieën vind ik echt heel vervelend om te doen (en tegenwoordig ook lastig in verband met onwillige knieën).
Volgens de verkoper in de witgoedzaak luistert het heel nauw met dosering van het wasmiddel.
Hij kan automatisch doseren (I dos systeem) maar dan kun je maar 1 soort wasmiddel gebruiken en vind ik niet handig.
Dus ik blijf het handmatig doen, maar moest de machine eerst instellen op waterhardheid en echt afmeten.
Geen bolletje gebruiken, want zeker bij een trommel met zo'n grote inhoud (9 kilo) bereikt het wasmiddel dan niet (direkt) alle vlekken.
Dus toch maar weer in het bakje doseren.
Ook fijn is dat ik de machine aan kan zetten als ik naar bed ga, hij gaat vanzelf uit. En we hoorden niets boven.
Zo blij mee.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik vond het tijd de vriezer te ontdooien. Bij het schoonmaken kom ik er achter dat er gewoon twee demontabele koelelementen ingebouwd zitten tegen de bovenzijde. Grandioos, nog nooit eerder gehoord dat dit bestond. Heeft alleen Miele dit?
Vorst schreef:Ik vond het tijd de vriezer te ontdooien. Bij het schoonmaken kom ik er achter dat er gewoon twee demontabele koelelementen ingebouwd zitten tegen de bovenzijde. Grandioos, nog nooit eerder gehoord dat dit bestond. Heeft alleen Miele dit?
Ah dat lijkt me zeker handig @Vorst!
Ik heb ook een Miele vriezer maar die heeft het niet.
Moet wel bekennen dat die van mij al 23 jaar is
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!