Helemaal mee eens!Johannes van Dijk schreef:Ja helaas,Ds.Sonnevelt liet het me gisteravond via de mail weten. De Heere regeert!Refogast schreef:Gereformeerde Gemeenten
Bedankt voor Middelharnis, ds. C. Sonnevelt te Krabbendijke.
Beroepingswerk [11]
Re: Beroepingswerk [11]
Gereformeerde Gemeenten
Bedankt: voor Rotterdam-IJsselmonde, ds. A.H. Verhoef te Sint Catharines (Canada).
Bedankt: voor Rotterdam-IJsselmonde, ds. A.H. Verhoef te Sint Catharines (Canada).
-
Bedankt voor Giessendam Neder Hardinxveld (Herv. Wijk 1 Oost) Ds. A. L. v. Zwet te Putten
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
oud gereformeerde gemeenten in NL
beroep van Kinderdijk op ds Bakker te Barneveld.
beroep van Kinderdijk op ds Bakker te Barneveld.
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
-
Christelijke Gereformeerde Kerken
Beroepen te | Nieuweroord-Nieuw Balinge | C. Cornet | kandidaat te Dordrecht.
Tweetal te | Ede | ds. W.N. Middelkoop | Urk (Ichthus)
Tweetal te | Ede | ds. A. Versluis | Ouderkerk aan den Amstel.
Stemmingsdatum: 6 juni.
Gereformeerde Gemeenten
Bedankt voor | Dordrecht | ds. J. van Rijswijk | te Aalburg.
Gereformeerde Kerken vrijgemaakt
Aangenomen naar | Leeuwarden (Morgenster) | ds. S.S. Braaksma | te Amersfoort-Hoogland (Boogkerk).
Beroepen te | Nieuwerkerk aan den IJssel (De Lichtkring) | ds. K. Beiboer te Amersfoort-Nieuwland (Boogkerk).
Beroepen te | Ridderkerk (Maranathakerk) | ds. J. Holtland te Veenendaal-Oost (Poortkerk).
Beroepen te | Rijnsburg i.c.m. Valkenburg ZH (De Lichtbron) | ds. E.B. Buitendijk te Waddinxveen (Kruiskerk).
Beroepen te | Groningen-Oost (Oosterkerk) | ds. E.J. van den Bos | te Hengelo (Kristalkerk).
Protestantse Kerk in Nederland
Aangenomen naar | Katwijk (herv.) | ds. D.M. Heikoop | te Rijswijk (Noord-Brabant).
Bedankt voor | Hien-Dodewaard (herv.) | ds. D.M. Heikoop te Rijswijk (Noord-Brabant).
Beroepen te | Papendrecht (herv., Wijk West) | ds. A. Schroten | te Leerdam (herv.).
Beroepen te | Nieuweroord-Nieuw Balinge | C. Cornet | kandidaat te Dordrecht.
Tweetal te | Ede | ds. W.N. Middelkoop | Urk (Ichthus)
Tweetal te | Ede | ds. A. Versluis | Ouderkerk aan den Amstel.
Stemmingsdatum: 6 juni.
Gereformeerde Gemeenten
Bedankt voor | Dordrecht | ds. J. van Rijswijk | te Aalburg.
Gereformeerde Kerken vrijgemaakt
Aangenomen naar | Leeuwarden (Morgenster) | ds. S.S. Braaksma | te Amersfoort-Hoogland (Boogkerk).
Beroepen te | Nieuwerkerk aan den IJssel (De Lichtkring) | ds. K. Beiboer te Amersfoort-Nieuwland (Boogkerk).
Beroepen te | Ridderkerk (Maranathakerk) | ds. J. Holtland te Veenendaal-Oost (Poortkerk).
Beroepen te | Rijnsburg i.c.m. Valkenburg ZH (De Lichtbron) | ds. E.B. Buitendijk te Waddinxveen (Kruiskerk).
Beroepen te | Groningen-Oost (Oosterkerk) | ds. E.J. van den Bos | te Hengelo (Kristalkerk).
Protestantse Kerk in Nederland
Aangenomen naar | Katwijk (herv.) | ds. D.M. Heikoop | te Rijswijk (Noord-Brabant).
Bedankt voor | Hien-Dodewaard (herv.) | ds. D.M. Heikoop te Rijswijk (Noord-Brabant).
Beroepen te | Papendrecht (herv., Wijk West) | ds. A. Schroten | te Leerdam (herv.).
Student Cornet heeft het toch al aangenomen? Dat hoorde ik gister op een verjaardag
Nee, dat heeft hij nog niet. Hij heeft miv gisteren 6 weken bedenktijd.helma schreef:Student Cornet heeft het toch al aangenomen? Dat hoorde ik gister op een verjaardag
Ah. Verkeerd geïnformeerd dus
-
PKN
Voornemen tot beroep: te Krimpen a/d IJssel(Herv.WBA wijk Noord) Ds. A. L. v. Zwet te Putten (Herv. Wijk 1) (Ingangsdatum is denk ik 10 juni)
Bron: afkondigen van morgenochtend.
(Afgelopen maandag 29 mei heeft de kerkenraad besloten een beroep uit te brengen op ds. A.L. van Zwet uit Putten. De gemeente krijgt tot dv. vrijdag 9 juni 17.00 uur de gelegenheid bezwaren in te dienen m.b.t. de gevoerde procedure bij de kerkenraad, per adres van de scriba. Ds. van Zwet zal voorgaan in de avonddienst van dv. zondag 25 juni in de Sionskerk. De dienst in de Rehobothkerk zal in verband daarmee op die avond vervallen, zodat ieder in de gelegenheid is de predikant te horen.)
Voornemen tot beroep: te Krimpen a/d IJssel(Herv.WBA wijk Noord) Ds. A. L. v. Zwet te Putten (Herv. Wijk 1) (Ingangsdatum is denk ik 10 juni)
Bron: afkondigen van morgenochtend.
(Afgelopen maandag 29 mei heeft de kerkenraad besloten een beroep uit te brengen op ds. A.L. van Zwet uit Putten. De gemeente krijgt tot dv. vrijdag 9 juni 17.00 uur de gelegenheid bezwaren in te dienen m.b.t. de gevoerde procedure bij de kerkenraad, per adres van de scriba. Ds. van Zwet zal voorgaan in de avonddienst van dv. zondag 25 juni in de Sionskerk. De dienst in de Rehobothkerk zal in verband daarmee op die avond vervallen, zodat ieder in de gelegenheid is de predikant te horen.)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
-
Beroep zal ingaan op maandag 12 juni, de beslissing wordt verwacht rond 1 juli (voor de zondag waarschijnlijk) Weer een spannende tijd!aggieoudje schreef:PKN
oud gereformeerde gemeenten in Nederland
beroepen te Bergambacht: ds Bakker
beroepen te Bergambacht: ds Bakker
CGK
Beroepen te Ede Ds W N Middelkoop op Urk(Ichtus)
Beroepen te Ede Ds W N Middelkoop op Urk(Ichtus)
oud gereformeerde gemeenten in Nederland
ds Van de Veen heeft bedankt voor het beroep uit Oldebroek
ds Van de Veen heeft bedankt voor het beroep uit Oldebroek
-
Gereformeerde Gemeenten
Viertal te | Berkenwoude | kand. E.J. Boudewijn te Hendrik Ido Ambacht, kand. J.B. Huisman te Woudenberg, kand. J. de Kok te Krabbendijke en kand. W. Mouw te Genemuiden | Stemmingsdatum: 21 juni 2017 | onder voorbehoud van beroepbaarstelling 14 juni.
Viertal te | Berkenwoude | kand. E.J. Boudewijn te Hendrik Ido Ambacht, kand. J.B. Huisman te Woudenberg, kand. J. de Kok te Krabbendijke en kand. W. Mouw te Genemuiden | Stemmingsdatum: 21 juni 2017 | onder voorbehoud van beroepbaarstelling 14 juni.
[knip]beroepingswerkhhk schreef:Gereformeerde Gemeenten
~~Soli Deo Gloria~~