Wij hebben ruim 35 jaar katten, voor ons huwelijk had mijn man al een kat.Dodo schreef:Lastig he? We hebben al ruim dertig jaar katten en dit is het eerste grote ongeluk, dus eigenlijk hebben we niks te klagen.
Altijd weinig kosten aan gehad, ze overleden aan ouderdom, geen ongelukken, weinig ziektes, geen allergie en nu hebben we de laatste jaren echt veel pech. Ze zijn inmiddels te oud om ze nog in de verzekering te kunnen doen (maar die vergoeden ook niet alles of geheel) en de jongste wordt niet geaccepteerd nu ze vast klantje is bij de d.a.
Ik heb de bench voor het keukenraam gezet, zodat ze de hele dag naar buiten kon kijken. Aan de kant waar het kattenbakje stond heb ik een grote doek gehangen, want mevrouw wilde wel privacyOrchidee schreef:Wij moesten het beestje ook in een bench doen.
Nou dat raad ik niemand aan voor een kat die binnen en buiten vrijheid is gewend want ze heeft zichzelf en de bench gesloopt.

Na ruim 2 weken heb ik haar er af en toe uit gelaten en idd, omdat ze geen pijnstilling kreeg deed ze geen rare dingen.
Maar ze mocht echt niet buiten.
Met jongste poes hebben we zelfs een verwijzing gekregen voor het dierenziekenhuis en ik viel echt om van verbazing wat sommige mensen doen om het leven (en soms lijden) van hun dier te verlengen.
Het is net een gewoon ziekenhuis, met een lab, een röntgenapparaat, zelfs een MRI en bedragen van 5.000 - 10.000 zijn echt geen uitzondering!