Hmm, had ik dat geweten .......helma schreef:Samanthi is een dagje op bezoek geweest. Erg gezellig. Moet denken aan de quote van CS Lewis: " Friendship is born at that moment when one person says to another: What! You too?! I thought I was the only one".
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Volgende keer komen we langs. Ik heb het nog even overwogen maar de kringloop won het 

Wij waren ook even in V. Zaterdag. Moest nog aan je denken!
Kom de volgende keer gerust een bakje doen!!!
Ja precies! Was een fijne dag.Helmahelma schreef:Samanthi is een dagje op bezoek geweest. Erg gezellig. Moet denken aan de quote van CS Lewis: " Friendship is born at that moment when one person says to another: What! You too?! I thought I was the only one".
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
V is best groothelma schreef:Kom de volgende keer gerust een bakje doen!!!
Wij wonen ergens in het midden [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
De kinderen hebben als verrassing portretfoto's laten maken. Gezamenlijke en individuele.
Ik mag de leukste uitzoeken vanaf de inlogsite van de fotograaf.
Wat is dat nog lastig.
Vooral de groepsfoto's, waar de één net wat opener lacht, houdt de ander zich juist in.
Maar het was een onverwacht en leuk kado.
Ik mag de leukste uitzoeken vanaf de inlogsite van de fotograaf.
Wat is dat nog lastig.
Vooral de groepsfoto's, waar de één net wat opener lacht, houdt de ander zich juist in.
Maar het was een onverwacht en leuk kado.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Wat leuk! Had je een speciale dag?
Het was een kado voor mijn verjaardag.Dodo schreef:Wat leuk! Had je een speciale dag?
- Dodo
Lief! Gefeliciteerd!Mara schreef:Het was een kado voor mijn verjaardag.Dodo schreef:Wat leuk! Had je een speciale dag?
Zeker lief en origineel, ik wist van niets, ze wisten het goed voor me verborgen te houden (met wat gejokDodo schreef:Lief! Gefeliciteerd!Mara schreef:Het was een kado voor mijn verjaardag.Dodo schreef:Wat leuk! Had je een speciale dag?
Vandaag met schoonpapa een tochtje met de splashbus gemaakt, wat is dat leuk!
Heel leuke chauffeur (of kapitein, dat weet ik eigenlijk niet) hij zei dat hij in het engels en in het plat rotterdams zou vertellen.
Bij vertrek vroeg hij: willen jullie de kleine of de grote splash?
Grooooote, joelde de bus gelijk als bij een schoolreisje.
Okay, dan zet ik nu de ramen open.
Grapje.
Het is niet goedkoop, maar we hebben er een verjaardagskado voor opa van gemaakt. Daarna nog lekker geluncht met hem op een terras, hij heeft genoten.
Ga vandaag de nachtdienst in......niet mijn favoriete bezigheid. 
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vanmiddag met mijn ouders naar afscheidsdienst ds Klaver geweest in Scheveningen. Was goed om daar te zijn.
Zeker!helma schreef:Vanmiddag met mijn ouders naar afscheidsdienst ds Klaver geweest in Scheveningen. Was goed om daar te zijn.