Ik nam/neem dan altijd een foto mee, misschien heel gek maar dan dan weten ze meestal wel hoe ze het moeten knippen. Nu laat ik het knippen door iemand die mij goed kent en weet wat ik wil.helma schreef:Dat iemand mijn haar flink heeft verknipt
Voortaan laat ik alleen mijn zus nog mijn haar knippen.
Waar baal je van? [3]
Re: Waar baal je van? [3]
Er hoefde maar 7 cm af...lijkt me simpel genoeg.
Voor sommige blijkbaar niet.
Ons emailadres werkt niet meer. Vorige week veel spammeldingen, nu lijkt het helemaal verdwenen te zijn, ook in Solcon-serviceweb. 

- Niet meer zo actief -
Even contact opnemen met Solcon. Je emailbox is blijkbaar overspoelt en misbruikt voor spam. Solcon zet je mailbox dan in quarantaine. En ze resetten de instellingen, zodat spam niet meer met jouw emailadres-naam verstuurd kan worden.Mannetje schreef:Ons emailadres werkt niet meer. Vorige week veel spammeldingen, nu lijkt het helemaal verdwenen te zijn, ook in Solcon-serviceweb.
Helaas ook een keer gehad, maar nu werkt het weer een 1,5 zonder problemen.
Dank, ik ga het proberen.Auto schreef:Even contact opnemen met Solcon. Je emailbox is blijkbaar overspoelt en misbruikt voor spam. Solcon zet je mailbox dan in quarantaine. En ze resetten de instellingen, zodat spam niet meer met jouw emailadres-naam verstuurd kan worden.Mannetje schreef:Ons emailadres werkt niet meer. Vorige week veel spammeldingen, nu lijkt het helemaal verdwenen te zijn, ook in Solcon-serviceweb.
- Niet meer zo actief -
Was inderdaad het geval, probleem kan als het goed is morgen opgelost worden. Dank voor de tip!Mannetje schreef:Dank, ik ga het proberen.Auto schreef:Even contact opnemen met Solcon. Je emailbox is blijkbaar overspoelt en misbruikt voor spam. Solcon zet je mailbox dan in quarantaine. En ze resetten de instellingen, zodat spam niet meer met jouw emailadres-naam verstuurd kan worden.Mannetje schreef:Ons emailadres werkt niet meer. Vorige week veel spammeldingen, nu lijkt het helemaal verdwenen te zijn, ook in Solcon-serviceweb.
- Niet meer zo actief -
- Dodo
Stond je op een blacklist? Dat hebben wij wel eens gehad. Heel vervelend.
Wat het exact was weet ik niet, maar er waren vanaf ons adres bizar veel mails in 10 minuten verzonden. Dan slaat de Solconcontrole aan.Dodo schreef:Stond je op een blacklist? Dat hebben wij wel eens gehad. Heel vervelend.
Maar goed, het is weer verholpen.

- Niet meer zo actief -
- Dodo
De kat heeft een gebroken pootje. Zo zielig! Hij is nu bij de dierenarts, morgen overleg over hoe nu verder.
Ach wat pijnlijk @Dodo.
Hoe oud is de kat/poes?
Hoe oud is de kat/poes?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ach. Misschien operatie of een paar weken in de bench?Dodo schreef:De kat heeft een gebroken pootje. Zo zielig! Hij is nu bij de dierenarts, morgen overleg over hoe nu verder.
Hoe is het gebeurd, weet je dat?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Van de verwarming gesprongen of gegleden. Hij is zeven. Hopelijk kan het met rust genezen maar het kan ook een amputatie worden. Niet de duizend euro-operatie in ieder geval.
Maar op het moment heb ik een beetje het gevoel of er een kind in het ziekenhuis ligt.
Maar op het moment heb ik een beetje het gevoel of er een kind in het ziekenhuis ligt.
Ja dat zijn dure "grapjes" @Dodo!
Wij hebben iets soortgelijks gehad met 1 van onze poezen; heup uit de kom
Uiteindelijk moest het beestje echt geopereerd worden (800 euro) en bleef het pootje ook nog 6 weken gespalkt.
Wij moesten het beestje ook in een bench doen.
Nou dat raad ik niemand aan voor een kat die binnen en buiten vrijheid is gewend want ze heeft zichzelf en de bench gesloopt.
Koppie beschadigd, gescheurd oor, helemaal gestrest
We hebben ze al gauw losgelaten en heus een beest luistert heel goed naar zijn eigen lichaam en zocht zelf rustige plekjes op en ze halen even geen gekke capriolen uit!
Ze was toen anderhalf, inmiddels bijna 5 maar ze is altijd schuw en angstig gebleven
Wij hebben iets soortgelijks gehad met 1 van onze poezen; heup uit de kom

Uiteindelijk moest het beestje echt geopereerd worden (800 euro) en bleef het pootje ook nog 6 weken gespalkt.
Wij moesten het beestje ook in een bench doen.
Nou dat raad ik niemand aan voor een kat die binnen en buiten vrijheid is gewend want ze heeft zichzelf en de bench gesloopt.
Koppie beschadigd, gescheurd oor, helemaal gestrest

We hebben ze al gauw losgelaten en heus een beest luistert heel goed naar zijn eigen lichaam en zocht zelf rustige plekjes op en ze halen even geen gekke capriolen uit!
Ze was toen anderhalf, inmiddels bijna 5 maar ze is altijd schuw en angstig gebleven

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Lastig he? We hebben al ruim dertig jaar katten en dit is het eerste grote ongeluk, dus eigenlijk hebben we niks te klagen.