Het wordt een gewoon hollands prakkie, gekookt aardappeltje en misschien (snij)boontjes of zo.
Ik heb nog een bak sudderlapjes met jus ingevroren, dus dat kan het gezin dan eten, ik laat het vlees vandaag aan me voorbij gaan.
Dank je, het wil nog niet zo.emigrant schreef:Beterschap.
Eet je dat dan als lunch?emigrant schreef:Vanmiddag boekweitpap met speculaaskruiden gekookt van geitenmelk - even het restje wegwerken.
Uiteraard. Of gewoon zelf hamburgers maken, dat is zo gepiept met rundergehakt en samengestelde kruiden.emigrant schreef:Heb voor vanavond een broodje hamburger - en ja, alleen nog van de slager voortaan.
Ik hoop dat je snel opknapt deze griep is echt venijnig en blijft lang na sudderenMara schreef:Voor het eerst sinds enkele dagen gegeten wat ik gekookt had, al was het nog een bescheiden portie.
Bizar hoe een virusje je normale trek volledig weghaalt en dat je eet omdat het nu eenmaal moet.
Ik heb kipkerrie gemaakt, ik heb alleen de rijst met wat saus op.
Ik weet niet of het echt griep is, ik heb de griepprik gehaald.samanthi schreef:Ik hoop dat je snel opknapt deze griep is echt venijnig en blijft lang na sudderenMara schreef:Voor het eerst sinds enkele dagen gegeten wat ik gekookt had, al was het nog een bescheiden portie.
Bizar hoe een virusje je normale trek volledig weghaalt en dat je eet omdat het nu eenmaal moet.
Ik heb kipkerrie gemaakt, ik heb alleen de rijst met wat saus op.
Wel met caramelpasta Zita, dan heb je salted caramelZita schreef:Liefde en Passiebrood van de AH. Zou beter Zout, Liefde en Passiebrood kunnen heten. Er zit een dikke zoutkorst op. Dat is niet echt ideaal met chocoladepasta