Voorstellen
Re: Voorstellen
Peregrina is ook Latijn. De vrouwelijke variant van Peregrinus. Deze benaming werd in de Romeinse tijd gebruikt voor bewoners van het Romeinse Rijk, die geen Romeins burgerrecht hadden. Je kunt het vertalen als 'bijwoner'.
In veel opzichten is het niet verkeerd een bijwoner te zijn.Peregrina schreef:Peregrina is ook Latijn. De vrouwelijke variant van Peregrinus. Deze benaming werd in de Romeinse tijd gebruikt voor bewoners van het Romeinse Rijk, die geen Romeins burgerrecht hadden. Je kunt het vertalen als 'bijwoner'.
Zo, ik heb besloten om verder te gaan als Posthoorn. 

Okay.Posthoorn schreef:Zo, ik heb besloten om verder te gaan als Posthoorn.
Vaarwel Afgewezen, welkom Posthoorn.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Hallo. Mijn naam is Tom. Al een lange tijd meelezer maar nu toch maar eens een account gemaakt. Ik weet niet of ik veel ga reageren maar dat is in ieder geval mogelijk nu ik een account heb. Ik ben 25 jaar en kom uit Oosterland. Kerkelijk lid bij een reformatorische gemeente maar sinds kort gaan we naar een naburige gemeente wegens behoorlijke moeilijkheden. Zijn er meer forummers uit het mooie Zeeuwse land? In ieder geval is dit wel genoeg informatie aangezien iedereen hier redelijk anoniem is als ik zo rondkijk.

Welkom Tom!Tom schreef:Hallo. Mijn naam is Tom. Al een lange tijd meelezer maar nu toch maar eens een account gemaakt. Ik weet niet of ik veel ga reageren maar dat is in ieder geval mogelijk nu ik een account heb. Ik ben 25 jaar en kom uit Oosterland. Kerkelijk lid bij een reformatorische gemeente maar sinds kort gaan we naar een naburige gemeente wegens behoorlijke moeilijkheden. Zijn er meer forummers uit het mooie Zeeuwse land? In ieder geval is dit wel genoeg informatie aangezien iedereen hier redelijk anoniem is als ik zo rondkijk.
Welkom Tom. Mijn voorgeslacht komt uit jullie Zeeuwse dorp. Mijn mams is er geboren en getogen en ik heb er ook heel wat voetstappen staan door logeerpartijen bij ooms en tantes. Ik wens je een goede tijd op het forum.
Welkom Tom. Uit een andere hoek van Zeeland. En sterkte ivm jullie kerkelijke situatie.
Welcome and Good Night! Ik ben DIA ofwel tja..., dat is natuurlijk niet mijn naam, maar goed, zo sta ik hier bekend. Ik woon in Overijssel, maar er wonen toch ook nog wel wat oude kennissen in Zeeland. We hebben er, in tijden dat ik meer mobiel was, verschillende keren rondgetoerd.Tom schreef:Hallo. Mijn naam is Tom. Al een lange tijd meelezer maar nu toch maar eens een account gemaakt. Ik weet niet of ik veel ga reageren maar dat is in ieder geval mogelijk nu ik een account heb. Ik ben 25 jaar en kom uit Oosterland. Kerkelijk lid bij een reformatorische gemeente maar sinds kort gaan we naar een naburige gemeente wegens behoorlijke moeilijkheden. Zijn er meer forummers uit het mooie Zeeuwse land? In ieder geval is dit wel genoeg informatie aangezien iedereen hier redelijk anoniem is als ik zo rondkijk.
Voornamelijk rond Oost-Souburg, Vlissingen, Goes, 's-Gravenpolder...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Welkom @Tom 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!