Er zijn hier dus geen mensen die zonnebloemolie als gezond alternatief gebruiken?
En het smaakte zeer, zeer, zeer goed!helma schreef:Aardappels, snijbonen en hachee.
Uitgenomen die ene aardappel, die was wat hard en beetje bond...Auto schreef:En het smaakte zeer, zeer, zeer goed!helma schreef:Aardappels, snijbonen en hachee.
Wij vonden het lekker. Ik heb momenteel weer de halfvolle roomboter.Orchidee schreef:Ben benieuwd @Mara naar de brio in het kuipje, als ik weer een broodsmeerseltje nodig heb zal ik het ook eens proberen
Er zijn hier dus geen mensen die zonnebloemolie als gezond alternatief gebruiken?
Auto schreef:En het smaakte zeer, zeer, zeer goed!helma schreef:Aardappels, snijbonen en hachee.
Het was aardappelpuree geworden, dus een harde aardappel was er niet. En op een verbondje meer of minder kijken we niet-DIA- schreef:Uitgenomen die ene aardappel, die was wat hard en beetje bond...Auto schreef:En het smaakte zeer, zeer, zeer goed!helma schreef:Aardappels, snijbonen en hachee.
En typefoutje meer of minder dan wel? Ik bedoelde natuurlijk blond.helma schreef:Het was aardappelpuree geworden, dus een harde aardappel was er niet. En op een verbondje meer of minder kijken we niet-DIA- schreef:Uitgenomen die ene aardappel, die was wat hard en beetje bond...Auto schreef:En het smaakte zeer, zeer, zeer goed!helma schreef:Aardappels, snijbonen en hachee.![]()
![]()
Bedoelde ik ook, alleen ik sprak over een denkbeeldige situatie.helma schreef:Haha ik dacht dat je een grapje maakte ;-)