Vraag (algemeen)
Re: Vraagje
Oh dat weet ik niet. Je hebt Psalter en Psalter pro, allebei van Cornelius Boon. Volgens mij zijn dat de standaard Psalters zoals ze die in 'onze' gemeentes overzee zingen
Bedankt, voor Android heb ik hem nu wel gevonden.helma schreef:Oh dat weet ik niet. Je hebt Psalter en Psalter pro, allebei van Cornelius Boon. Volgens mij zijn dat de standaard Psalters zoals ze die in 'onze' gemeentes overzee zingen
Bedankt. Het vreemde is dat in het vakje ofwel een kruisje ofwel een vinkje staat. En ik lijk niet geabonneerd op het onderwerp, toch verschijnt het telkens bij de notificaties.Ezen schreef:Je plaatje kijkt naar een sleuteltje bovenaan de pagina. Daar kun je abonneren.parsifal schreef:Ik krijg notificaties als er gepost is in sommige onderwerpen. Hoe zet ik dit uit?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Vraagje...
Zijn rollen Italiano snoep en King pepermunt nog eetbaar met een uiterste verkoopdatum van 2013?
Er is uiterlijk niets aan te zien, te ruiken of te proeven. Wat kan er bederven?
Zijn rollen Italiano snoep en King pepermunt nog eetbaar met een uiterste verkoopdatum van 2013?
Er is uiterlijk niets aan te zien, te ruiken of te proeven. Wat kan er bederven?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gewoon opeten. Je proeft het gauw genoeg. Als het naar zeep smaakt is het niet meer goed.-DIA- schreef:Vraagje...
Italiano zal wel beetje zacht geworden zijn.
De receptuur van Italiano is ook veranderd. De snoepjes zijn harder geworden en er zit niet meer een apart wikkeltje om elk snoepje afzonderlijk. Persoonlijk vond ik de oude Italiano lekkerder.helma schreef:Gewoon opeten. Je proeft het gauw genoeg. Als het naar zeep smaakt is het niet meer goed.-DIA- schreef:Vraagje...
Ooit werd hier ook door iemand gevraagd of King Extra Strong nog te koop was. Dat wast toen nog wel het geval, maar nu is dat ook uit de productie genomen.
Ik ook!-DIA- schreef: Persoonlijk vond ik de oude Italiano lekkerder.
Eerder zat er een lekkere zachte vulling in. Nu blijft het een harde bikkel.
Hora est!
Dat meen je niet?-DIA- schreef:De receptuur van Italiano is ook veranderd. De snoepjes zijn harder geworden en er zit niet meer een apart wikkeltje om elk snoepje afzonderlijk. Persoonlijk vond ik de oude Italiano lekkerder.helma schreef:Gewoon opeten. Je proeft het gauw genoeg. Als het naar zeep smaakt is het niet meer goed.-DIA- schreef:Vraagje...
Ooit werd hier ook door iemand gevraagd of King Extra Strong nog te koop was. Dat wast toen nog wel het geval, maar nu is dat ook uit de productie genomen.

nl. een topdropje op een kingetje plakken.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik was een beetje abuis. De 'extra strong' bestaat nog, maar is niet meer verkrijgbaar bij Albert Heijn.Mara schreef: Dat meen je niet?Ik heb ook de drop-pepermunt variant. Mijn kinderen begrijpen er niets van, maar ik heb nostalgische gevoelens,
Verder zijn nog vrij nieuw de King kauwgomsnoepjes in verschillende variëteiten.
Bekende advertentie uit de jaren 60:
Een rol KING pepermunt, en daaronder de tekst:
"Zachtjes doorgeven..."
Ik heb zaterdag nog extra strong gekocht bij Albert Heijn?
Ik een week daarvoor

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vroeger had je een soort toffee; caramel/mint, met een wit papiertje met gouden letters omwikkeld ik dacht van vanmelle kent iemand het en bestaat dat nog?
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ja das egt lekkerMara schreef:Dat meen je niet?-DIA- schreef:De receptuur van Italiano is ook veranderd. De snoepjes zijn harder geworden en er zit niet meer een apart wikkeltje om elk snoepje afzonderlijk. Persoonlijk vond ik de oude Italiano lekkerder.helma schreef:Gewoon opeten. Je proeft het gauw genoeg. Als het naar zeep smaakt is het niet meer goed.-DIA- schreef:Vraagje...
Ooit werd hier ook door iemand gevraagd of King Extra Strong nog te koop was. Dat wast toen nog wel het geval, maar nu is dat ook uit de productie genomen.Ik heb ook de drop-pepermunt variant. Mijn kinderen begrijpen er niets van, maar ik heb nostalgische gevoelens,
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Die waren zooo lekker, volgens mij nergens meer te krijgen.Orchidee schreef:Vroeger had je een soort toffee; caramel/mint, met een wit papiertje met gouden letters omwikkeld ik dacht van vanmelle kent iemand het en bestaat dat nog?
Ook is er een tijdje mentos drop-fruit in de handel geweest, ook erg lekker, ook niet meer te krijgen.
Ow dus jij weet wel wat ik bedoel